خبرگزاری کار ایران

ادعای مربی سابق؛

پسر قلعه نویی، کاشف ستاره‌های نوظهور استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۵۴۷

شاگردان علیرضا منصوریان با فاصله گرفتن از روزهای تلخ ابتدای فصل، توانسته‌اند عملکرد موفقی طی هفته‌های اخیر از خود به جا بگذارند که مهمترین آنها را می‌توان حذف السد و البته برد در دربی دانست.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان که با سابقه حضور در تیم ملی امید و البته تیم جوان نفت تهران توانسته بود عملکرد مناسبی از خود به جا بگذارد، در ابتدای فصل جانشین پرویز مظلومی در کادرفنی استقلال شد. استقلال که روزهای برخی را فصل گذشته پشت سر گذاشته بود، امیدوار بود با حضور منصوریان به عنوان شماره 10 سابق خود بتواند به روزهای اوج بازگردد. اما هفته‌های ابتدایی برخلاف انتظارات پیش رفت تا جایی که حتی شایعه تغییرات مجدد روی نیمکت این تیم نیز به گوش می‌رسید. در ادامه اما ورق برای آبی‌ها برگشت و این تیم توانسته با تغییر نفرات و به کارگیری بازیکنان جوان خود عملکرد مناسبی طی هفته‌های اخیر از خود به جا بگذارد و مهمترین آنها را می‌توان از پیش رو برداشتن السد و ژاوی در پلی آف لیگ قهرمانان و البته برد دربی دانست.

ستاره‌های جوان این روزهای استقلال که از زکی پور و حسینی در خط دفاعی و نورافکن و بهنام برزای و علی قربانی در فاز تهاجمی به بازیکنان تاثیرگذار آبی‌ها تبدیل شده‌اند که اتفاقا نه قراردادی میلیاردی دارند و نه ادعای آنچنانی.

اما نکته جالب در خصوص ستاره‌های جوان استقلال به ادعای عضو کادرفنی سابق این تیم بازمی‌گردد؛ ستار همدانی که در زمان حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت استقلال به عنوان دستیار او فعالیت می‌کرد مدعی شده ستاره‌های جوان این روزها استقلال را پسر پرحاشیه سرمربی سابق آبی‌پوشان معرفی کرده است و مسیر آنها برای حضور در این تیم را باز کرد.

ستار همدانی در این باره گفته: هوتن یک بار پنج بازیکن جوان را به پدرش معرفی کرد. یادم هست یک بار او سه نفر را به امیرخان معرفی کرد، امیرخان هم به من گفت بیایند و زیر نظر بگیریم‌شان. همین امید نورافکن بود، محسن کریمی و علیرضا رمضانی. آنها آمدند با تیم تمرین کردند و انصافاً خیلی هم خوب بودند. در مورد امید نورافکن هم یک روز یادم هست در یکی از بازی‌های دوستانه، امیرخان فرستادش به زمین. وقتی تعویض‌اش کرد، امید شاکی شد و واکنش خوبی نداشت. امیرخان هم که باورش نمی‌شد یک بازیکن 16 ساله چنین برخوردی بکند، خیلی تند، فریادی زد و گفت دیگر حق ندارد بیاید سر تمرین.

پسر قلعه نویی، کاشف ستاره‌های نوظهور استقلال

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز