خبرگزاری کار ایران

مسئولان فدراسیون جهانی دست به کار شدند؛

طراحی لباس برای بانوان ساحلی باز مسلمان

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۳۳

فدراسیون جهانی والیبال برای ورود بانوان مسلمان به رشته والیبال ساحلی، درحال طراحی لباس مخصوص برای بانوان است.

به گزارش ایلنا، تور جهانی والیبال ساحلی برای دومین بار به میزبانی کیش درحال برگزاری است. رقابت‌هایی که با استقبال خوب تیم‌های خارجی روبه‌رو شد. در این شرایط مسئولان والیبال ساحلی فدراسیون جهانی در صدد برآمده‌اند تا این رشته المپیکی را هم در ایران توسعه بیشتری بدهند. در همین راستا آنها به دنبال راه‌هایی جهت ورود بانوان به رشته والیبال ساحلی هستند. مدیر رویدادهای ساحلی فدراسیون جهانی والیبال در این باره می‌گوید: نکته مثبتی که در خصوص فدراسیون والیبال ایران وجود دارد این است که خواسته‌های فدراسیون جهانی را رعایت می‌کنند و این رضایت‌بخش است. ما به تساوی بین حقوق بانوان وآقایان اعتقاد داریم. در کنار آن فرهنگ و اعتقادات کشورها برای ما مهم است. در این شرایط تصمیم داریم لباس مخصوصی را برای بانوان مسلمان طراحی کنیم تا در رقابت‌ها از آنها استفاده کنند و راه برای ورود بانوان به این رشته نیز باز شود.

او در حالی از طراحی این لباس مخصوص خبر می‌دهد که در طول حیات والیبال ساحلی در ایران چنین موضوعی ذهن مسوولان فدراسیون کشورمان را درگیر خود نکرده بود. اگرچه برای رفع مشکل حضور بانوان در والیبال سالنی دوندگی‌های زیادی انجام گرفت اما حالا فدراسیون جهانی به نظر می‌رسد زحمت فدراسیون ایران را کم کرده است و خود دست به اقدام شده و به دنبال طراحی لباس مخصوص برای بانوان است. آنجلو اسکوئو البته در کنار طرح پیشنهادی برای توسعه والیبال بانوان طرح کلی هم برای والیبال ساحلی ارائه می‌کند: والیبال ساحلی ایران مستعد است و می‌تواند رشد زیادی داشته باشد. اگر بخواهید در این رشته رشد داشته باشید به زمانی دو سه ساله و یک مربی خارجی سطح بالای خارجی نیاز است. من هم به نوبه خود در این زمینه حاضرم به فدراسیون ایران کمک کنم.بازیکنان ایران باید در مسابقات بین‌المللی بیشتری حضور پیدا کنند. باید از نیروهای جوان استفاده کرد و حتی فضا را برای افرادی که دانش کمی از این رشته دارند نیز فراهم کرد.

اسکوئو در این زمینه هم قول همکاری داده است و تاکید داشته که در بخش جذب مربی خارجی رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهد: اگر مربی خارجی و طراز اول در والیبال ساحلی ایران حضور داشته باشد می‌تواند این تیم را تا المپیک 2020 آماده کند. برای رایزنی‌ها جهت ارتباط با مربیان خارجی می‌توانید روی ما حساب بازکنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز