خبرگزاری کار ایران

پایان یک جنجال؛ دستیاران ایرانی کی‌روش در اردو ماندگار شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۳۵۱

دستیاران ایرانی کی‌روش که چندی پیش توسط او از اردو رانده شده بودند توسط فدراسیون فوتبال به اردوی تیم ملی در دبی بازگشتند.

به گزارش ایلنا، کی روش در اردوی تیم ملی در دبی از دستیاران ایرانی اش همانند ملی پوشان پرسپولیس خواست که به تهران بازگردند اما آنها بعد از هماهنگی های بعمل آمده از سوی فدراسیون فوتبال در دبی ماندند تا تبعات این خبر فوتبال ایران را بیش از این دچار حاشیه نکند.

در نهایت کی روش بعد از بازگشت به تهران خطاب به مهدی تاج اعلام کرد دیگر به دستیاران ایرانی اش احتیاج ندارد. بر اساس خبرهای رسیده با توجه به تلطیف فضا احتمالا مشکل دستیاران ایرانی کی روش برطرف می شود و آنها بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد،  به خصوص که مهدی تاج تلاش گسترده ای برای رفع این مشکل داشت.

البته که کی روش هم خوب می داند امتناع دستیاران ایرانی اش از بازگشت به تهران به خاطر توصیه های فدراسیون فوتبال بوده و نیت ها این بوده که تیم ملی بیش از این دچار حاشیه نشود.

گفتنی است، اردوی تیم ملی پیش از بازی با قطر احتمالا در عمان برگزار می شود و شروع این اردو هم احتمالا از 22 اسفند خواهد بود و بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ قهرمانان آسیا هم 25 اسفند به اردوی تیم ملی در عمان ملحق می شوند، چون آنها باید روز 23 – 24 اسفند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز