خبرگزاری کار ایران

بنا نیست هر ورزشکاری همیشه در اوج باشد؛

احسان حدادی: المپیک 2020 آخرین حضور من است/ از تنهایی خسته شده‌ام

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۳۴۶

قهرمان پرتاب دیسک از خداحافظی‌اش پس از المپیک 2020 خبر داد.

به گزارش ایلنا، حدادی درباره وضعیت فعلی خود گفت: بعد از المپیک به آلمان رفتم و سه جراحی روی پایم انجام دادم. یک جراحی باید سال گذشته انجام می شد که به خاطر کمبود وقت، به بعد از المپیک موکول شد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی منتقدان معتقد هستند دوران احسان حدادی در المپیک به پایان رسیده است، تصریح کرد: من در المپیک ضعیف ترین نتیجه کل دوران ورزشی ام را گرفتم اما باز در بین آسیایی ها اول شدم و با اختلاف سه چهار متر از آسیایی ها جلوتر بودم. قرار نیست هر ورزشکاری همیشه در سطح بالا باشد.

قهرمان پرتاب دیسک یادآور شد: منتقدان همیشه اظهارنظر میکنند و اصلا بودنشان برای همین است و اگر نباشند نمیتوان پیشرفت کرد. من در المپیک پکن که 23 ساله بودم شانس اصلی طلا بودم اما مشکلی برایم پیش آمد که متاسفانه نشد.

وی درباره آینده بیان کرد: سال بعد برای من خیلی مهم است و بازی های آسیایی را داریم که من تا به حال سه طلا در آن کسب کرده ام و المپیک 2020 آخرین حضور من خواهد بود.

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است روزی عضو شورای شهر شود، گفت: من سیاسی نیستم و فعالیت سیاسی ندارم. اگر قرار بود سیاسی باشم که ابه این سبک صحبت نمی کردم.

وی در پایان درباره داشتن مربی برای تمرینات عنوان کرد: هزینه مربیام را فدراسیون می دهد. بالاخره حضور یک مربی و یک فیزیوتراپ در کنار یک قهرمان دوومیدانی بدیهی است. چندین اردو در پیش دارم که خارج از کشور هستند. از بودن در خارج از کشور در این 15 سال و دوری و تنهایی خسته شده ام اما متاسفانه امکانات در داخل کشور وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز