خبرگزاری کار ایران

آقایان، یزدانی به سرماخوردگی نباخت؛ به تصمیم‌ نادرست کادر فنی باخت

بعد از شکست‌ حسن‌ یزدانی در برابر کشتی‌گیر امریکایی دست‌اندرکاران فدراسیون‌ کشتی برای توجیه این‌ شکست سرماخوردگی را بهانه کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  تورج ملک‌محمدی رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی افزود: حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم و قهرمان المپیک ریو به دلیل اینکه از ابتدای هفته و قبل از اعزام به رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد دچار سرماخوردگی و عفونت شدید بدنی شده بود با مشاوره چند نفر از متخصصان عفونی تصمیم گرفتیم که برای بهبود وضعیت جسمانی او آنتی‌بیوتیک به یزدانی تزریق شود تا بتواند در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد حضور داشته باشد وه مین باعث باخت وی شد.

متاسفانه فدراسیون کشتی به جای بررسی نواقص فنی و استراتژی غلط کادر فنی تیم ملی با توجیه خطاهای خود به دنبال سفیدکاری در رابطه با شکست پهلوان دوست‌داشتنی کشتی کشورمان شده است.

اگر به راستی حسن یزدانی دچار سرماخوردگی بود و بنا به ادعای رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی دلیل باخت وی در مقابل کشتی گیر امریکایی سرماخوردگی بوده است چرا از حضور علیرضا کریمی ملی‌پوش این وزن در مقابل امریکا استفاده نشد؟

اگر  ادعای فدراسیون کشتی در مورد حسن‌یزدانی را بپذیریم پس چگونه این کشتی‌گیر در دو مبارزه قبلی خودش توانست با اختلاف عالی از سد رقیبانش بگذرد؟

این‌بهانه‌تراشی‌ها در حقیقت‌ بی‌توجهی به افکار عمومی است. حسن‌یزدانی فقط به دلیل استراتژی غلط کادر فنی و ضعف تاکتیکی در مقابل کشتی‌گیر امریکایی باخت، نه سرماخوردگی.

 

کد خبر : ۴۶۱۱۰۰