خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون جودو: از تخلفات رستمیان بی اطلاع هستم، مدرک بفرستید!

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۰۳۶

محمد درخشان در خصوص صحبت‌های مربوط به تخلفات رستمیان با اظهار بی‌اطلاعی از آن مدعی شد اگر کسی مدرکی دارد رو کند!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدحسن رستمیان رییس انجمن جوجیتسو شد؛ این مطلبی بود که فدراسیون جودو چندی پیش  روی خروجی خود قرار داد و باعث تعجب برخی کارشناسان این رشته ورزشی شد.

این در حالی است که 24 تیرماه سال جاری رستمیان با رای حداکثر اعضای شورای عالی فنی فدراسیون ورزش‌های رزمی به علت آنچه که تخلفات مکرر انجمن جوجیتسو ذکر شده بود از سمت خود برکنار شد و رئیس فدراسیون وظیفه سرپرستی این انجمن را تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی و برگزاری مجمع انتخاباتی عهده‌دار شد.

محمد درخشان، رییس با سابقه فدراسیون جودو در خصوص این دوگانگی گفت: طبق دستور وزارت ورزش و جوانان، انجمن جوجیتسو شنبه هفته گذشته برای پایان دادن به اختلافات درون فدراسیون ورزش‌های رزمی به فدراسیون جودو واگذار شد.

وی در ادامه با حمایت از انتخاب رستمیان گفت: تا جایی که بنده از ایشان شناخت دارم او از قدیم در ورزش بوده‌ و تاکنون خبری از تخلفات ایشان را نه دیده‌ام و نه شنیده‌ام و بیش از این اطلاعی از موضوع ندارم.

درخشان در واکنش به این مساله که فدراسیون ورزش‌های رزمی این خبر را منتشر کرده‌ و شما از این مطلب اطلاع داشته‌اید یا خیر، گفت: این مسائل درون فدراسیون ورزش‌های رزمی اتفاق افتاده است و اگر درگیری  و یا تخلفات بوده است مربوط به این فدراسیون است و دلیل اصلی جدا شدن این رشته از فدراسیون ورزش‌های رزمی هم همین مسائل بوده است و طبق نظر مسئولین ورزش و کمیته ملی المپیک برای پایان دادن به این دعواها و کشمکش‌ها این جدایی اتفاق افتاده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه هر کس مدرکی در خصوص این تخلفات دارد ارایه دهد گفت: من از این گفته ها و نوشته‌هایی که بیان می‌کنید بی اطلاع هستم! اگر اطلاعات و مدارکی دارید برایم بفرستید تا ما هم در جریان قرار بگیریم. البته، نه بریده جراید و مجلات بلکه مدارک سازمانی!

وی در پایان تاکید کرد: باز هم تکرار می کنم من هیچ‌کدام از این مدارک را نه دیده‌ام و نه به دستم رسیده است، بنابراین بر طبق عقل حکم به برائت ایشان می‌دهم مگر این‌که خلاف آن ثابت شود.

 

در ادامه خبری که در تاریخ 24 تیرماه 95 روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی از برکناری رستمیان و علت آن مبنی بر تخلفات این رشته بود در ذیل آمده است. 

رییس فدراسیون جودو: از تخلفات رستمیان بی اطلاع هستم، مدرک بفرستید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز