خبرگزاری کار ایران

به سقوط فکر نمی‌کنیم؛

ناصحی: تنها چیزی که پدیده نیاز دارد آرامش است

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۹۲۹

هافبک پدیده خراسان گفت: در بازی برابر صنعت نفت همه بچه‌ها دست به دست هم دادند و در روزی که یک دل بودیم توانستیم با کمک خدا با اختلاف سه گل بعد از مدت‌ها ناکامی برنده شویم.

رضا ناصحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص بازی روز گذشته پدیده مشهد با  نفت آبادان گفت: خداروشکر که حجم انتقادات از روی دوش ما برداشته شد. تحت فشار بودیم به آن چیزی که مد نظرمان بود نمی‌رسیدیم. نمایش‌های قابل قبولی در بازی‌ها داشتیم اما به نتیجه دلخواه دست نمی‌یافتیم. در بازی برابر صنعت نفت همه بچه‌ها دست به دست هم دادند و در روزی که یک دل بودیم توانستیم با کمک خدا با اختلاف سه گل بعد از مدت‌ها ناکامی برنده شویم.

هافبک پدیده درخصوص هو شدن فیروزکریمی، سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از شکست سنگین تیمش اظهار کرد: من با آقای کریمی کار کردم. ایشان مربی کار بلد و بزرگی هستند، بالاخره بازی برد و باخت دارد و آنها دیروز از ما شکست خوردند. اتفاقاتی هم بعد از بازی رخ داد اما امیدورام که این قضایا ختم به خیر شود و صنعت نفت دوباره به روال عادی خودش بازگردد.

وی همچنین در خصوص شرایط پدیده در جدول رده بندی لیگ برتر بیان کرد: متاسفانه ما در اول فصل به جایگاه فعلی‌مان اصلا فکر نمی‌کردیم و شرایطی در طول فصل برایمان پیش آمد که در حال در رده دوازدهم هستیم. تلاشمان این است که رتبه خوبی در پایان فصل کسب کنیم و مطمئنا به سقوط فکر نخواهیم کرد. از شرایط بدی که در آن وجود داشتیم خارج خواهیم شد و با در ادامه روند خوبی را در پیش خواهیم گرفت.

ناصحی درخصوص اتفاقاتی که در هفته گذشته حول برکناری مهاجری و روی کار آمدن مظلومی به وجود آمد گفت: تنها چیزی که برای تیم ما مهم است آرامش است و الان هم به آرامش نسبی دست پیدا کردیم و باید بتوانیم با همین منوال لیگ را ادامه دهیم.

بازیکن پدیده در مورد مشکلات مالی و دریافت مطالبات بازیکنان این تیم عنوان کرد: تا به این جا مشکل مالی نداشتیم و 50 درصد مطالباتمان را دریافت کردیم و ان شاالله که با نتایج خوب بتوانیم هواداران و مسئولین باشگاه را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز