خبرگزاری کار ایران

در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست

شفیعی: بدون توجه به پرسپولیس، امتیازات 9 بازی آتی را کسب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۹۱۴

بازیکن تراکتور سازی تبریز گفت: ما برای کسب امتیاز از 9بازی باقی مانده لیگ برتر تمام تلاش خود را می کنیم و به حواشی توجهی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور سازی که برای بازی با سیاه جامگان روز گذشته وارد مشهد شد به خاطر شرایط بد جوی و لغو بازی اقدام به بازگشت به تبریز کرد اما با کنسل شدن تمام پرواز های مشهد مواجه شده و در این شهر ماندگار شد.

خالد شفیعی بازیکن تیم تراکتور سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا در خصوص لغو بازی با سیاه جامگان مشهد و وضعیت فعلی این تیم در مشهد اظهار کرد: روز گذشته و پس از لغو بازی به فرودگاه رفتیم اما تمام پرواز های مشهد کنسل شد. به خاطر برف و سرمای شدید تمرین تیم ها هم لغو شده و درحال حاضر مجبور به ماندن در هتل هستیم.

وی در رابطه با فاصله امتیاز تراکتور سازی با پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ برتر گفت: ما باید برروی کار خودمان تمرکز کنیم. تا پایان لیگ 9 بازی باقی مانده و ما باید امتیازات کامل این بازی ها را به دست آوریم . در فوتبال هر چیزی می تواند اتفاق بیفتد و نتایج هیچ تیمی قطعی نخواهد بود به همین دلیل به حواشی به وجود آمده توجهی نخواهیم کرد.

شفیعی در پایان در خصوص اظهارات برانکو ایوانکوویچ درباره کسر 8 امتیاز از تراکتور سازی عنوان کرد: من به عنوان یک بازیکن فقط باید برروی تمرینات و بازی خود تمرکز کنم و از این مسئله که مربوط به مسئولان باشگاه است اطلاعی نداشته و اظهار نظری نمی کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز