خبرگزاری کار ایران

شهردار بازی های آسیایی: متعهد می شوم میزبان بی رقیبی باشیم

حضور کیومرث هاشمی در ساپارو

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۳۰

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص بازی‌های آسیایی زمستانی به ساپوروی ژاپن سفر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی جهت بازدید از محل برگزاری بازی‌های آسیایی زمستانی 2017 وارد شهر ساپورو ژاپن میزبان این رقابت‌ها شد.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران قرار است علاوه بر بازدید از تمرینات ملی پوشان اسکی آلپاین و اسنوبرد ایران نشست‌هایی را نیز با اعضای ستاد برگزاری این دوره از بازی‌های آسیایی داشته باشد.

در حاشیه این مراسم، شهردار شهر ساپارو، میزبان هشتمین دوره بازی‌های زمستانی آسیایی در خصوص بازی‌ها  گفت: من متعهد می شوم که مهمانواز بی رقیبی در طول بازی‌ها باشیم.

کاتسوهیرو آکیموتو در آستانه افتتاحیه این بازی‌ها بیان کرد: من عمیقا هیجان زده هستم. زیرا در طول 30 سال اخیر این سومین مرتبه است که ساپارو میزبانی رقابت‌های ورزشی را عهده دار می شود. مردم بسیاری از کشورها و مناطق گوناگون آسیا به ساپارو و ابیهیرو می آیند و ما هم در تلاش هستیم تا میزبانان بی رقیب برای آنها بوده و بهترین میزبانی را انجام دهیم.

در حال حاضر اعضای شورای المپیک آسیا در گراند هتل ساپارو اقامت دارند و نیروهای داوطلبی که از مدت‌ها قبل برای این رقابت‌ها آموزش های لازم را دیده اند در حال خدمات رسانی به ورزشکاران، مربیان، مسوولان تیم ها و میهمانان این بازی‌ها هستند.

فردا همزمان با افتتاح رسمی این مسابقات، رقابت‌های مقدماتی کرولینگ و هاکی روی یخ نیز آغاز می شود. هم‌چنین برای اولین بار در این بازی‌ها دو کشور استرالیا و نیوزلند نیز شرکت می کنند اما واجد دریافت مدال نیستند.

هشتمین دوره بازیهای زمستانی آسیایی از فردا در شهر ساپارو ژاپن آغاز می شود و این رقابت‌ها تا 26 فوریه ادامه خواهد داشت. 64 رویداد ورزشی در جریان این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز