خبرگزاری کار ایران

کاوه: یزدانی در جام جهانی کشتی آزاد از آمادگی لازم برخوردار نبود

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۷۹۵

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است که حسن یزدانی با توجه به صعود به یک وزن بالاتر برای رقابت‌های جام جهانی آمادگی لازم را نداشت.

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا افزود: برگزاری جام جهانی در کرمانشاه در حقیقت شور و شعف مثال زدنی را در استان کرمانشاه ایجاد کرد و همین ناشط می‌تواند زمینه رشد کشتی در این استان را فراهم سازد.

وی در خصوص شکست حسن یزدانی در مقابل حریف آمریکایی خودش گفت: به هر حال حسن یزدانی به یک وزن بالاتر صعود کرده است و سبک مبارزه در وزن 86 با 74 تفاوت‌های زیادی را دارد.

وی تاکید می‌کند که از نظر من حسن یزدانی آماده 6 دقیقه مبارزه سنگین در وزن جدیدش در جام جهانی نبود در حالی که می‌شد برای دادن فرصت استراحت و ریکاوری به حسن یزدانی در مبارزات تیم ایران با کشورهای هند و ترکیه از علیرضا کریمی استفاده می‌شد.

کاوه با اشاره به عدم استفاده از یونس سرمستی در جام جهانی نیز گفت: به هر حال جام جهانی بعنوان یک آوردگاه تدارکاتی مورد توجه است و ای کاش کادرفنی تیم ملی از سایر کشتی گیران ذخیره و جوان در این مسابقات استفاده می‌کردند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به هر حال قهرمانی تیم ایران در جام جهانی افتخاری بزرگ محسوب می‌شود و این موفقیت می‌تواند در صورت برنامه ریزی صحیح در جهانی پاریس نیز تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز