خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: ایجاد حاشیه امن و ماندن در لیگ برای ما اهمیت دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۴۶۶

سرمربی تیم صبای قم گفت: تیم صبا در ابتدا باید به دنبال تثبیت جایگاه و ایجاد حاشیه امن باشد. امسال در لیگ می مانیم و پس از ایجاد حاشیه امن به ارتقا آن فکر می کنیم.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی سر مربی تیم صبای قم در نشست خبری قبل از دیدار تیمش در برابر سایپا گفت: در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها برای ما حساس‌اند و ما می‌خواهیم همه امتیازهای لازم را کسب کنیم. به لطف خدا و تلاش بچه‌ها امیدواریم که این شرایط برای ما رقم بخورد.

وی در ادامه افزود: بازی سختی مقابل سایپا داریم. آن تیم هم شرایطی مشابه ما دارد. سایپا در نیم‌فصل دوم به لحاظ فنی شرایط بهتری دارد و امیدوارم فردا بازی خوبی را مقابل آنها انجام دهیم و بتوانیم امتیاز لازم را به دست بیاوریم. خوشحالم بچه‌های تیمم به لحاظ تفکری به جایگاهی رسیده‌اند که با توجه به تیم حریف در تمام دیدارها به دنبال پیروزی هستند و امیدوارم در دیدار فردا نیز بتوانیم سربلند از زمین مسابقه بیرون بیاییم. این برای من بسیار خوشحال‌کننده است که بازیکنان تیمم با روحیه پیروزی وارد میدان می‌شوند و امیدوارم فردا هم با همین روحیه بازی کنند و دست پر از زمین بیرون بیایند.

مرفاوی در خصوص اینکه آیا مشکل مالی تیم صبا حل شده است، خاطرنشان کرد: مشکل مالی ما به صورت مقطعی حل شده نه به صورت ریشه‌ای، تمام مسئولان استان و مدیرعامل در تلاش هستند تا در ادامه فصل مشکلات مالی را به صورت مقطعی حل کنند. مدیران تلاش می‌کنند این فصل را تمام کنند تا برای فصل‌های آینده  مشکل را به صورت ریشه‌ای حل کنند، امیدوارم تدابیری اندیشیه شود تا این فصل خوب تمام شود.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: در این دیدار فقط احمد حسن‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال صبا قم  در خصوص جذب بازیکنان استقلال و رضایت از عملکرد آنها تصریح کرد: بازیکنانی که در نیم‌فصل دوم جذب کرده‌ایم برای تیم‌مان مفید بوده‌اند، چه آنهایی که از استقلال جذب کرده‌ایم و چه سایر نفرات. این بازیکنان در نیم‌فصل دوم کمک فراوانی به تیم ما کرده‌اند و در کنار بازیکنان قدیمی تیم به هماهنگی خوبی رسیده‌اند. امیدوارم این روند در تیم ما ادامه داشته باشد و بتوانیم این بازیکنان را حفظ کنیم. بازیکنانی که از استقلال جذب کرده‌ایم به دلیل این بوده که شناخت قبلی روی آنها داشته‌ایم و مسئله خاص دیگری جز این نبود و اینکه آنها در گذشته پیراهن آبی را بر تن کرده‌اند باعث افتخار ماست. ما هم تلاش می‌کنیم کنار هم بتوانیم به مجموعه صبا کمک کنیم.

مرفاوی در پایان در خصوص اینکه چه جایگاهی را برای تیم صبا در پایان فصل پیش‌بینی می‌کند، عنوان کرد: به امید خدا در لیگ می‌مانیم و سعی می‌کنیم رتبه خودمان را ارتقا دهیم. تلاش می‌کنیم اول حاشیه امنی برای خود ایجاد کنیم و بعد به دنبال ارتقای جایگاه‌مان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز