خبرگزاری کار ایران

مورینیو: مادر پوگبا دوست دارد بازی مساوی شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۲۵۷

سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی برابر سنت اتین حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد فردا شب (پنجشنبه) در دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر سنت ایتن به میدان خواهد رفت.

پیش از این دیدار ژوزه مورینیو در نشست خبری حاضر شد و درباره موضوعات مختلفی به صحبت پرداخت. او درباره شرایط تیمش گفت: از شرایط تیم راضی هستم و تغییر زیادی در ترکیب نخواهم داشت. از خط دفاعی که در اختیار دارم خیلی بیشتر رضایت دارم. به همین خاطر تغییری در آن ایجاد نخواهم کرد. اگر شما به من بگویید صعود ما در لیگ اروپا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان در لیگ برتر را به خطر می‌اندازد باید بگویم خیر. نمی‌خواهیم هیچ تورنمتی را فدا کنیم و با تمام قدرت در رقابت‌هایمان حاضر خواهیم بود و دوست دارد با برتری برابر سنت اتین راهی دور بعد لیگ اروپا شویم. تجربه حضور در اروپا برای همه بازیکنان مفید است و خیلی خوشحالیم اینجا هستیم. من کسی نیستم که بخواهیم انتخابی بین تورنمت ها داشته باشم و می خواهم در تمام بازی‌ها و رقابت‌ها به برتری برسیم.

او ادامه داد: لوک شاو فردا بازی نخواهد کرد و همان بازیکنانی که در بازی برابر واتفورد در خط دفاع به میدان رفتند در این دیدار نیز بازی خواهند کرد یعنی اریک بایی، در کنار کریس اسمالینگ، انتونیو والنسیا و دلی بلیند در ترکیب تیم حاضر خواهند بود. همین‌طور باید بگویم که مایکل کریک و وین رونی در این دیدار استراحت خواهند داشت. البته من مارکوس روخو را نیز در اختیار دارم که در دسترس است ولی بازی نخواهد کرد.

آقای خاص درباره تقابل برادران پوگبا در این دیدار گفت: برای من هم جالب خواهد بود. فکر کنم ما در آنها دوست دارد که بازی با تساوی به پایان برسد. آنها احساس دوگانه‌ای خواهند داشت ولی شرایط حرفه ای هست و هر دو تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین عملکرد را در این دیدار داشته باشند. در این بین فقط مادر پوگبا با چالش روبرو خواهد بود. هفته بعد یکی از پسرهای او ناراحت و دیگری خوشحال خواهد بود. 

مورینیو در پایان درباره نظرش درباره دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا در لیگ قهرمانان گفت: تحت تاثیر قرار گرفتم و خیلی خوب بود ولی من مشغول بررسی و آنالیز بازی سنت اتین برابر لیون بودم و می‌خواهم تیمم نتیجه لازم را بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز