خبرگزاری کار ایران

بررسی آماری بازیکنان بازی پی‌اس‌جی-بارسا

چه کسی غرور مسی را پس از 13 سال شکست؟

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۱۸۵

نگاهی داریم به بررسی آماری بازی دیشب بارسا-پاری سن ژرمن.

 به گزارش ایلنا، تیم فوتبال بارسلونا در شب غم‌انگیز پاریس مغلوب پاری سن ژرمن آماده شد.

در این دیدار لیونل مسی یکی از بدترین بازیهای عمرش را انجام داد. او در بیشتر جدال‌های تن به تن مغلوب آدرین رابیو، هافبک قدرتمند پی‌اس‌جی، شد.

مسی در این دیدار 51 بار پایش به توپ خورد و از هر چهار توپی که در اختیار داشت یکی را لو داد. گل دوم پی‌اس‌جی روی توپ لو دادن مسی رقم خورد.

او در این بازی عصبی بود و به مانند تیم بارسلونا در بن‌بست به سر می‌برد. مسی هیچ پاس کلیدی‌ای نداد و هیچ شوتی نزد.

اما عملکرد سوارز از او هم بدتر بود. سوارز تنها 30 بار توپ را لمس کرد و تنها در یک نبرد هوایی پیروز شد.

در آن سوی میدان، دی‌ماریا بهترین بازیکن میدان بود. با اینکه 36 بار صاحب توپ شد 2 گل زیبا به ثمر رساند - باید این را هم در نظر گرفت که دی‌ماریا به صورت کامل بازی نکرد.

بلیز ماتوئیدی در این دیدار یکی از خوب‌های تیم پی‌اس‌جی بود. علاوه بر برتری در بیشتر نبردهای تن به تن و حفظ توپ عالی، دیشب 97درصد پاسهای ماتوئیدی صحیح بود تا او به یک آمار درخشان در برابر یکی از قدرت‌های فوتبال اروپا برسد.

دراکسلر و ماونیه‌ی آلمانی هم از بهترین بازیکنان زمین بودند. البته نباید وراتی را هم فراموش کرد.

نقطه ضعف بزرگ بارسا در این دیدار شکست بازیکنان این تیم در نبردهای تن‌به‌تن بود. بازیکنالن پی‌اس‌جی در این دیدار 31 بار اقدام به تکل زدن کردند و بارسایی‌ها تنها 18 بار تکل زدند. بارسا در این دیدار 1 شوت در چارچوب داشت و پی‌اس‌جی 10 شوت.       

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز