خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای کمیته انضباطی دیدار پرسپولیس ــ تراکتور؛

محرومیت دوباره برای کمال کامیابی نیا

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۵۱

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز تخلفاتی رخ داده، که پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی، این  کمیته رای خود رابه شرح زیر صادر کرد:

1- تیم پرسپولیس به دلیل فحاشی تماشاگران به تیم، مربی و بازیکن حریف که مستند به بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی می‌باشد، به پرداخت100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

2- تیم پرسپولیس به دلیل پرتاب نارنجک و سنگ توسط تماشاگران به داخل زمین مسابقه به استناد بند1 ماده 79 آیین نامه انضباطی باید مبلغ 50میلیون ریال پرداخت نماید.

3- کمال کامیابی نیا، بازیکن تیم پرسپولیس به خاطر اهانت به داور مسابقه و لگد زدن به تابلوی تبلیغاتی بعد از اخراج که مستند به ماده 66 آیین نامه انضباطی است، به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 50میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

4- علیرضا پژمان، کمک مربی تیم تراکتور سازی تبریز به دلیل اهانت به داور مسابقه که منطبق با مفاد ماده 66 آیین نامه انضباطی است به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 50میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

آرای صادره قطعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز