خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون تکواندو: اردوهای تیم ملی از هفته آینده آغاز خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۲۵۵

سیروس رضایی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا مسابقات پیش رو تیم ملی باقی نمانده، تکواندوکاران اردوهای خود را از هفته آینده آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، روز گذشته، نخستین جلسه کمیته فنی با اعضای جدید برگزار و سرمربی تیم‌های ملی تکواندو انتخاب شد و سیروس رضایی از سوی اعضای کمیته به عنوان دبیر و سخنگوی کمیته فنی منصوب گردید. وی در خصوص این نشست گفت: تعیین زمان مشخص برای برگزاری جلسات، انتخاب سرمربی تیم‌های ملی، تصمیم گیری در خصوص تیم‌های ملی، تعیین دبیر و سخنگوی کمیته فنی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

دبیر و سخنگوی کمیته فنی افزود: با پیشنهاد شورای فنی و تصویب کمیته فنی دو تیم برای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان با کادر فنی مجزا در گروه مردان در نظر گرفته شد. هم‌چنین به تصویب رسید هدایت تیم‌ملی تکواندو در گروه زنان را یک کادر فنی برعهده داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: اعضای کمیته فنی سرمربی تیم‌های ملی در رویدادهای پیش رو را تعیین کردند و سرمربیان نیز میبایست از میان پیشنهادات شورای فنی، مربیان و کادر فنی را انتخاب نمایند. 

رضایی در ادامه با اشاره به سرمربیان تیم‌ملی بیان کرد: مهدی بی‌باک به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان 2017 و مهرو کمرانی به عنوان سرمربی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان 2017 انتخاب شدند. وحید عبداللهی و اعظم درستی سرمربیان تیم‌ملی نوجوانان در بخش کیوروگی هستند و فاطمه اسدپور و علی سلمانی نیز در بخش پومسه هدایت تیم‌ملی نوجوانان را برعهده دارند. سیدنعمت خلیفه و ندا زارع نیز به عنوان سرمربیان تیم دانشجویان، منصوب گردیدند و هدایت تیم ملی پومسه دانشجویان در گروه مردان و زنان به احمد اخلاقی و فاطمه اسدپور سپرده شد. 

وی در پایان با اشاره به زمان آغاز اردوهای تیم‌ملی عنوان کرد: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا رویدادهای پیش رو تیم‌ملی باقی نمانده و اصل نخست که انتخاب سرمربی می‌باشد صورت گرفته است، به زودی با تصمیم سرمربیان تکواندوکاران اردوهای خود را از هفته آینده آغاز خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز