خبرگزاری کار ایران

هدف‌ ما پیروزی در دربی ۸۴ است؛

خرمگاه: به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۵۹

مربی آبی‌ها پایتخت اعلام می‌کند شرایط بازیکنان استقلال برای دربی خوب است. او از بلوغ تاکتیکی تیمش خبر می‌دهد.

محمد خرمگاه، مربی استقلال تهران در خصوص شرایط این تیم برای دربی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: خوشبختانه وضعیت تیم برای دربی خیلی خوب است و با شرایطی خوب به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

خرمگاه در ادامه افزود: تیم ما در چند بازی اخیر نشان داده که به بلوغ تاکتیکی رسیده و همین اتفاق باعث شده تا بهتر نتیجه بگیریم. با شناخت خوبی هم که از پرسپولیس به دست آورده‌ایم به دنبال ارائه یک بازی خوب هستیم.

وی در مورد این که آبی‌ها در این دیدار برنده می‌شوند، اظهار داشت: هیچ کسی نمی‌تواند تیم خود را از پیش برنده بداند. شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و ما این مسئله را به بازیکنان مان هم گوشزد کرده‌ایم. به هر حال امیدوارم با ارائه یک بازی منطقی و استفاده درست از فرصت‌ها بتوانیم در این دیدار به نتیجه دلخواهمان برسیم.

خرمگاه در پایان با دعوت از هواداران استقلال بیان کرد: حمایت هواداران خیلی می‌تواند در این بازی به ما کمک کند. از هواداران عزیز استقلال که همیشه همراه ما بودند می‌خواهم تا برای حمایت از استقلال به استادیوم آمده و به برتری ما در این بازی کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز