خبرگزاری کار ایران

شهاب گردان: بزرگترین حسرتم دربی است/ پرسپولیس برنده‌ی بازی برابر استقلال است

پدیده مشهد در روزی که شهاب گردان را داخل دروازه نداشت طعم شکست را تجربه کرد تا همچنان خطر سقوط را احساس کند.

 

به گزارش ایلنا، دروازه‌بانی که پیراهن پرسپولیس را برای نیم فصل بر تن داشت اما هیچ گاه نتوانست محبوب دل هواداران این تیم شود.آنچه در پی می خوانید ماحصل گفتگوی خبرنگار "هوادار" با گردان است:

دلم با تیم بود

متاسفانه در این بازی در ترکیب نبودم اما دلم با تیم بود. فکر می کنم باز هم نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. واقعا مستحق باخت نبودیم. این اتفاق در حال تکرار است.ما خوبیم اما می بازیم. همین موضوع سبب می شود تا فشار روحی و روانی زیادی را تحمل کنیم. کارشناسان فوتبال هم فکر میکنم این موضوع را درک کنند که حقمان نتایجی که در نیم فصل دوم گرفته ایم نبوده است.

مشکلات مدیریتی تاثیر مستقیم در عملکردمان می گذارد

همه می دانند که مشکل مدیریتی داریم اما باور کنید من هم به اندازه شما می دانم در باشگاه چه خبر است.به هر حال این بحث ها و اتفاقات حاشیه ای که در تیممان به وجود آمده است روی عملکرد تیم تاثیر مستقیم گذاشته است. امیدوارم هرچه سریعتر این موضوعات ختم به خیر شود تا بتوانیم در آرامش کامل ، لیگ را دنبال کنیم.

بزرگترین حسرتم بازی در دربی بود

این هفته قرار است دربی برگزار شود.راستش بزرگترین حسرتی که با پیراهن پرسپولیس داشتم بازی نکردن در دربی بود. در همان نیم فصلی که آنجا بودم چنین جوی را تجربه کردم.

 ناراحتم که چرا روی نیمکت نشستم و نتوانستم در آن بازی مهم درون دروازه پرسپولیس بایستم. تمام وجودم می خواست در آن بازی باشم اما این اتفاق نیفتاد.

پرسپولیس می برد

هنوز هم خودم را یک پرسپولیسی می دانم. امیدوارم این بازی هم پرسپولیس ببرد. این تیم شرایط بسیار فوق العاده ای دارد و فکر می کنم می توانند با پیروزی خفیفی مقابل استقلال تهران باز هم فاصله شان را در صدر جدول زیاد کنند.

 

کد خبر : ۴۵۷۸۹۸