خبرگزاری کار ایران

ابوالقاسمپور: پرسپولیسی‌ها نباید استقلال را دست کم بگیرند

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۱۴

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم نباید با توجه به فاصله امتیازی اش در صدر رقیب سنتی را دست کم بگیرد.

به گزارش ایلنا، بهنام ابوالقاسم‌پور با اشاره به شرایط پرسپولیس پیش از دیدار با استقلال گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس بازی حساسی مانند تراکتورسازی را با پیروزی پشت سر گذاشته، شرایط خوبی دارد و بازیکنان به هماهنگی خوبی رسیده‌اند. آنها از نظر روحی و روانی نیز آماده این بازی حساس هستند. تنها نکته‌ای که خیلی مهم است و بازیکنان باید آن را رعایت کنند، این است که نباید استقلال را دست کم بگیرند. استقلال در شرایط کنونی نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد و به همین خاطر با انگیزه زیادی برابر پرسپولیس به میدان می‌آید. پرسپولیس هم که شرایط خوبی در جدول دارد، می‌تواند در این بازی به برتری برسد.

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: اگر همین بازی که پرسپولیسی‌ها مقابل تراکتور انجام دادند و محکم ظاهر شدند را در بازی مقابل استقلال تکرار کنند، می‌توانند سه امتیاز شهرآورد را بگیرند. فکر می‌کنم پرسپولیس ۲ بر صفر این بازی را ببرد.

ابوالقاسم‌پور در پایان در خصوص غیبت کمال کامیابی‌نیا هم گفت: به هر حال غیبت کمال بی‌تأثیر نخواهد بود اما پرسپولیس بازیکنان خوب زیادی دارد که با تدابیر برانکو مطمئناً جایگزین کمال نیز در میانه میدان عملکرد خوبی خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز