خبرگزاری کار ایران

عدم نیاز برانکو ایوانکوویچ به آقای گل لیگ

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۵۵۸

آقای گل لیگ از پاسخ برانکو ایوانکوویچ مبنی بر عدم نیاز به خودش خبر داد.

به گزارش ایلنا، او در خصوص درخشش خودش در ترکیب نساجی و زدن 17 گل در این فصل می‌گوید: خدا را شکر که توانستم در نساجی به روزهای خوبی برسم. البته در این زمینه، دیگر بازیکنان تیم و هواداران هم نقش داشتند. من ابتدای فصل شرایط خاصی داشتم و خیلی‌ها گفتند عباس‌زاده به درد نمی‌خورد و تمام شده است. آن صحبت‌ها انگیزه‌ام را صد برابر کرد تا دوباره برگردم و خودم را نشان دهم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد نیم‌فصل به لیگ برتر بازمی‌گردد، می‌گوید: من چند پیشنهاد خوب داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم در نساجی بمانم و فصل را به پایان برسانم. خیلی از هواداران نساجی از من خواستند بمانم و نمی‌خواستم آنها ناراحت شوند. دوست دارم امسال بهترین عملکرد را داشته باشم و در نهایت دوباره در لیگ برتر بازی کنم.

عباس‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا یک روز دوباره برای پرسپولیس بازی خواهد کرد، می‌گوید: ظاهراً مدتی پیش برانکو گفته بود با وجود مهاجمانی که در پرسپولیس حضور دارند نیازی به من ندارد. من هم انگیزه‌ام بیشتر شده تا خودم را نشان دهم. دوست دارم یک روز دوباره برای پرسپولیس بازی کنم، ولی آینده قابل پیش‌بینی نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز