خبرگزاری کار ایران

برانکو: نتایج عالی استقلال کار ما را سخت کرده است

سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد و در مورد استقلال و دربی و وضعیت پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس، در نشست خبری پس از تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد و در مورد استقلال و دربی و وضعیت پرسپولیس صحبت کرد.

برانکو در مورد بازی دیروز استقلال گفت: به آنها تبریک می‌گویم. نتایج اخیر استقلال عالی بوده است و این نشان می‌دهد که چه دربی سختی داریم.

برانکو در مورد مصدومان پرسپولیس گفت: بازیکن اوکراینی ما مصدوم است و ربیع‌خواه هم تمریناتش را به تازگی آغاز کرده. سروش رفیعی هم که در بازی با تراکتور مصدوم شد به پزشک مراجعه کرده تا از کمرش عکسبرداری کنند.

وی در مورد دربی گفت: نمی‌شود دربی را از قبل پیش‌بینی کرد. استقلال مستحق شکست دادن السد بود. آنها بسیار خوب کار می‌کنند و این دربی را دشوار می‌کند. هر دربی‌ای شرایط خاص خودش را دارد و به عملکرد بازیکنان مربوط است.

برانکو در خصوص اینکه برخلاف استقلال که 120 دقیقه مقابل السد بازی کرد، تیمش فرصت بیشتری برای استراحت داشته است، گفت: بازیکنان ما را در تمرین امروز دیدید و اینکه تمرین سختی را پشت سر گذاشتیم. پنج روز تا زمان دربی باقی مانده و آنها زمان کافی برای استراحت دارند. در دربی بحث سرحال نبودن و خستگی مطرح نیست و همه دوست دارند بخشی از دربی باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره صعود الوحده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و هم‌گروهی تیم پیشین او با پرسپولیس خاطرنشان کرد: من مقابل الوحده تیم سابقم انگیزه شخصی ندارم. ما فقط می‌خواهیم بازی‌های خود در آسیا را با برد پشت سر بگذاریم. به این خاطر من دیروز چوک دستیارم را به امارات فرستادم تا بازی الوحده و الوحدان را شاهد باشد. می‌دانستیم که الوحده این بازی را می‌برد، چرا که آنها تیم بسیار بهتری بودند. از تیمی که من مربی‌اش بودم فقط سه بازیکن در تیم الوحده باقی مانده‌اند، یک دروازه‌بان و دو بازیکن دیگر. ضمن اینکه باید بگویم من از تیگالی که مهاجم بسیار خطرناکی است این شناخت را دارم که او در پنج سال اخیر هر تیمی رفته کمتر از 20 گل نزده است و خیلی باید مراقب او باشیم.

برانکو در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران راجع به اینکه در این فرصت باقی‌مانده در شروع لیگ قهرمانان آسیا تیمش بازیکنی جذب خواهد کرد یا نه، عنوان کرد: ما لیستی را که باید به لیگ قهرمانان آسیا ارسال می‌کردیم، فرستاده‌ایم. به نظر شما چه کسی را باید به لیست اضافه می‌کردیم؟ در این مقطع فصل هیچ باشگاهی بازیکن خوب خود را آزاد نمی‌کند، مگر اینکه چند میلیون دلار به آنها پول بدهیم.

برانکو در مورد لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر مصدوم ندهیم و اتفاقی نیفتد به راحتی از گروه‌مان صعود خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۴۵۷۴۹۷