خبرگزاری کار ایران

دلمان به حضور پرشور هواداران خوش است

خرمگاه: با برنو به جنگ مسلسل می‌رویم

محمد خرمگاه اعلام می‌کند شرایط مالی استقلال و السد اصلا قابل مقایسه نیست. او این جدال را به مانند جنگ برنو با مسلسل می‌داند.

 

به گزارش ایلنا، مربی استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ما در خصوص شرایط این تیم برای بازی با السد صحبت کرد: 

_استقلال برای بازی با السد آماده است؟ 

ما در این چند روز تمرینات خوبی را سپری کردیم و هدفمان این بود که، جدا از آماده‌سازی بدنی تیم، بتوانیم روی مسائل روحی و روانی بازیکنان هم کار کنیم که خوشبختانه الان تیم شرایط خوبی دارد و مشکلی برای این دیدار نداریم.

_چقدر از حریفتان شناخت دارید؟ 

بازیهای السد را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم این تیم در فاز حمله قوی است. السد یکی از بهترین تیم‌های قطر است، اما ما هم شرایط بدی برای این بازی نداریم.

_شما برابر تیمی به میدان می‌روید که از نظر امکانات با استقلال قابل مقایسه نیست. ارزیابی‌تان از این وضعیت چطور است؟ 

اصلا مقایسه استقلال با السد اشتباه است. مربی ما آقای پیروانی یک حرف قشنگی در این باره می‌زدند و می‌گفتند بازی تیم‌های ایرانی با تیم‌های عربی جنگ برنو با مسلسل است. ما هم الان با برنو به جنگ مسلسل می‌رویم. با این حال، جوانان خوبی در استقلال داریم که به توانایی‌های آن‌ها اعتقاد داریم و امیدواریم که این بازیکنان بتوانند در زمین بدرخشند.

_در چند بازی اخیر خوب نتیجه گرفته‌اید. این اتفاق چقدر می‌تواند به شما کمک کند؟ 

خوشبختانه بچه‌های ما در این چند بازی خیلی خوب بوده و به وظایف خودشان عمل کردند. ما نشان دادیم که به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم و امیدواریم بتوانیم به این روند در بازی‌های آسیایی هم ادامه دهیم.

_اگر استقلال از سوی فیفا محروم نشده بود می‌توانستید با شرایطی بهتر در این بازی حاضر شوید. این اتفاق چقدر برای‌تان سخت بود؟ 

خیلی سخت بود، اما به هر حال دیگر فایده‌ای ندارد در مورد آن حرف بزنیم. باید تلاش کنیم تا با همین داشته‌های جوان‌مان در این بازی  به میدان برویم. 

_حضور تماشاگران استقلال در این بازی هم خیلی می‌تواند به شما کمک کند. فکر می‌کنید استقبال هواداران از این بازی زیاد باشد؟ 

ما مطمئن هستیم هواداران زیادی به استادیوم می‌آیند. هواداران استقلال در روزهای سخت هیچ وقت ما را تنها نگذاشته‌اند و امیدواریم فردا هم حضوری پرشور در استادیوم داشته باشند. اگر ثروت استقلال با السد قابل مقایسه نیست، ما هوادارانی داریم که بزرگ‌ترین سرمایه برای ما هستند و امیدواریم که ورزشگاه فردا پر شود تا با حمایت آن‌ها به برتری برسیم.

 

کد خبر : ۴۵۶۶۹۲