خبرگزاری کار ایران

مصاحبه‌ مطبوعاتی برانکو پس از تمرین امروز؛

دوست دارم استقلال پیروز شود/ منصوریان هم تفکرات خودش را دارد

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس، پس از تمرین دوشنبه‌ این تیم در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و در مورد شرایط پرسپولیس به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس، پس از تمرین دوشنبه‌ این تیم در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و در مورد شرایط پرسپولیس به صحبت پرداخت.

وی گفت: برنده‌ی دربی از قبل مشخص نمی‌شود. با این حال، دوست داریم با افزودن بر تعداد بردها و تقویت تیم لذت ببریم.

برانکو در مورد شهاب کرمی گفت: شهاب می‌توانست زودتر بیاید، اما به دلیل مشکلات شخصی این امر میسر نشد. ما هم برای جذب بازیکن بالای 23سال محدودیت داشتیم.

وی در مورد عدم حضور کامیابی‌نیا در بازی دربی گفت: کمال عالی است و نبودن او حس می‌شود. با این حال ما راه‌حلی برای این فقدان پیدا خواهیم کرد. ما دیروز یک دربی سخت را بردیم و برای دربی بعدی آماده می‌شویم.

ایوانکوویچ درباره‌ی بازی استقلال-السد و حضور ژاوی در این دیدار گفت: بازی جالبی خواهد شد و دوست دارم که استقلال آن بازی را ببرد. با این حال، از چهارشنبه استقلال رقیب ما خواهد بود.

وی در مورد بنگر و ممانعت از حضور او در تمرینات تراکتور گفت: من حق ندارم در مورد تیمهای دیگر نظر بدهم. من روی تیم خودم متمرکز هستم و قلعه‌نویی هم روی تیم خودش.

وی در مورد ارائه‌ی بازی تهاجمی در دربی گفت: همه فلسفه‌ی فوتبال ما را می‌دانند. دربی شرایط خاص خودش را دارد و برنده‌ی آن از قبل مشخص نیست.

برانکو درباره‌ی احتمال تدافعی بازی کردن تیم منصوریان در دربی گفت: هر مربی‌ای تفکرات خودش را دارد و معمولاً هدف وسیله را توجیه می‌کند. ما آماده‌ایم که با همه‌ی روشهای حریف مقابله کنیم.

کد خبر : ۴۵۶۵۹۷