خبرگزاری کار ایران

نعمتی: پزشکم اجازه تمرین نداده است/ پر قدرت بازخواهم گشت

کماندار پرافتخار پارالمپیک ایران گفت: پزشک معالجم اجازه تمرین را تاکنون نداده است، اما به محض بهبودی و بازگشت به حضور پرقدرت در مسابقات پاراآسیایی می اندیشم.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک زهرا نعمتی در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: درحال حاضر کارهای فیزیوتراپی و درمان دستم را انجام می دهم و امیدوارم در آینده ای نزدیک به بهبودی کامل برسم و بتوانم بار دیگر تمریناتم را آغاز کنم.

وی افزود: سال آینده رقابت‌های مهم زیادی را در پیش داریم از جمله مسابقات جهانی چین که امیدوارم بازهم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: هنوز از پزشکم اجازه تمرین نگرفته‌ام، اما فکر می‌کنم در آینده ای نزدیک بتوانم کارم را آغاز کنم.

وی با اشاره به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ادامه داد: مسابقات پاراآسیایی مهم‌ترین رقابتی است که در پیش داریم و من سعی می‌کنم آمادگی‌ام را برای حضور موفق در این مسابقات بالا ببرم. از طرفی زمان کافی برای شرکت در این مسابقات را دارم و فکر می کنم بتوانم با انجام تمرینات فشرده به شرایط خوبی برسم.

زهرا نعمتی در ماده ریکرو انفرادی زنان - W۱/W۲ بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو موفق به کسب مدال طلا شد. کماندار بانوی ایران در ریکرو تیمی لندن به مدال برنز رسید و در ریکرو اوپن ریو صاحب مدال نقره شد.

نعمتی همچنین در مسابقات المپیک ریو پرچمدار کاروان ایران بود.

کد خبر : ۴۵۵۷۷۶