خبرگزاری کار ایران

گزارش مفصل آس از اقدامات آتی رئال در فصل نقل و انتقالات

آس گزارش مفصلی در مورد وضعیت خریدهای رئال طی نقل و انتقالات گذشته و آینده منتشر کرده است.

به گزارش ایلنا، آس گزارش مفصلی در مورد وضعیت خریدهای رئال طی نقل و انتقالات گذشته و آینده منتشر کرده است. در این گزارش به ناکامی رئال طی نقل و انتقالات دو فصل اخیر و همچنین خیز آنها برای تابستان آینده اشاره شده است.

رئال طی دو دوره‌ی اخیر در فصول انتقالات غایب بوده است – تابستان گذشته، بدون هیچ محدودیت اعمال‌شده‌ای، آنها فقط گزینه‌ی مدنظرشان، موراتا، را بازخریدند و دوباره مارکو آسنسیو و فابیو کوئنتارائو را به خدمت گرفتند. با این حال، رئال می‌تواند از یکم جولای، در اولین دوره‌ی ثبت قرارداد برای فصل جدید وارد کارزار شود.

به نظر می‌رسد رئال تابستان شلوغی خواهد داشت، با بازیکنانی که می‌خواهند بروند و کسانی که می‌خواهند هر طوری که شده جایی در ترکیب تیم پیدا کنند. از خسوس والخو و مارکوس یورنته انتظار می‌رود برای مواقعی که تیم نیاز به سرعت دارد دینشان را ادا کنند.

گلر: کورتوا و دخه‌آ؛ آلترناتیوهای ناواس

111

نام کورتوا برای جایگزین شدن با ناواس شنیده می‌شود، همچنین نام دخه‌آ که دو فصل قبل تا آستانه‌ی پیوستن به رئال قرار داشت. ناواس همین سه‌شنبه گفته بود که از دخه‌آ یاد می‌گیرد و از دیدن بازی‌های دخه‌آ در تلویزیون بهره می‌برد.

دفاع: والخو و دو دفاع کناری

222

این پست از نقاط ضعف این فصل رئال مادرید بوده است و کناره‌های این تیم باید تقویت شوند. دانیلو در حالی جایگزین قانع‌کننده‌ای برای کارواخال به نظر نمی‌رسد که کوئنترائو، وقتی که او مناسب بود، گزینه‌ای آلترناتیو برای زیدان نبود – او فقط 150 دقیقه در تمام بازیها حضور داشت، کمتر از هر بازیکن دیگری.

رئال در دفاع میانی احتیاج به جایگزینی برای په‌په دارد. په‌په تمدید نخواهد کرد و به احتمال زیاد به چین خواهد رفت. در غیاب این پرتغالی رئال احتیاج به یک بازیکن دارد. در حال حاضر آنها تنها 3 مدافع میانی دارند: راموس، واران و ناچو – همچنین والخو، بازیکن قرضی 20 ساله‌شان  که بوندسلیگا را تحت تاثیر قرار داده.

میانی: مارکوس یورنته برمی‌گردد؛ ایسکو یا خامس

333

مارکوس یورنته بهترین هافبک پوششی پیشنهادی به نظر می‌رسد. با توجه به درخشش کواچیچ، ایسکو و خامس گزینه‌های رفتن به نظر می‌رسند. با این حال ورود بازیکن جدید در این پست به عملکرد خامس و ایسکو بستگی دارد. احتمالاً زیدان تلاش خواهد کرد تا بازیکن کلمبیایی را حفظ کند، آن هم وقتی که ایسکو می‌تواند برود و فروشش جیب باشگاه را پر کند.

  حمله: اوبامیانگ، دومین قسمت اُپرای صابون

444

یک هفته گذشت، بدون اینکه اوبامیانگ پیغامی برای رئال بفرستد. این یک سوپ اُپرای متلاطم است که تابستان گذشته  تهیه شده بود. دیبالا نامی است که توسط دلالان مطرح می‌شود، آن هم وقتی که هواداران با زیدان بر سر تعصب کورش به بنزما درگیرند. همچنین، موراتا که رقیب بنزما است مورد علاقه‌ی باشگاه چلسی قرار گرفته است و این تماسها همچنان ادامه دارد.

 

 

کد خبر : ۴۵۵۴۹۴