خبرگزاری کار ایران

آغاز دور برگشت مسابقات والیبال لیگ دسته یک بانوان

دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک بانوان در چهار منطقه آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای دسته یک بانوان جام «شهدای منا» از روز چهارشنبه با حضور 14 تیم در چهار منطقه رامسر، تبریز، اردکان و اراک آغاز شد و به مدت سه روز پیگیری می شود.

این رقابت ها به صورت متمرکز برگزار می شود و پس از پایان مرحله مقدماتی، دور رفت و برگشت، هشت تیم برتر به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

گروه بندی، رده بندی دور رفت و نتایج روز نخست دور برگشت لیگ دسته یک بانوان به قرار زیر است:

 

** گروه یک به میزبانی رامسر:

در گروه یک این رقابت ها تیم های مجموعه تجاری اقامتی ورزشی آبنوس، معرفت فریدون کنار و ایران زمین مازندران در پایان دور رفت رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند و در آغاز دور برگشت تیم آبنوس سه بر یک معرفت فریدون کنار را شکست داد که نتایج کامل آن بدین قرار است:

مجموعه تجاری اقامتی آبنوس 3 – معروفت فریدون کنار یک (25 بر 20، 25 بر 21، 22 بر 25 و 25 بر 18)

 

** گروه دوم در تبریز:

در گروه دوم لیگ دسته یک بانوان نیز در پایان دور رفت تیم شهرداری و شورای شهر البرز با 3 برد صدرنشین شد، دانشگاه تبریز با دو برد در جایگاه دوم قرار گرفت، طوبی زنجان نیز با یک برد سوم شد و نفت امیدیه بدون برد در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در این گروه در روز نخست دور برگشت دو دیدار برگزار شد که طوبی زنجان سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 19 و 25 بر 16 نفت امیدیه را در مدت 90 دقیقه شکست داد.

همچنین تیم شهرداری تبریز سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 15 و 25 بر 18 مغلوب شهرداری و شورای شهر کرج شد. این مسابقه 100 دقیقه زمان برد.

 

** گروه سوم به میزبانی اردکان:

در پایان دور رفت تیم لاستیک بارز کرمان در این گروه با 9 امتیاز صدرنشین شد، آکادمی آتش و یخ و خاتم اردکان یزد با 6 و 3 امتیاز دوم و سوم شدند و تیم آکادمی مدرن خراسان رضوی بدون امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

نخستین روز دو برگشت این گروه نیز با دو مسابقه پیگیری شد که نتایج زیر به دست آمد:

آکادمی آتش و یخ تهران 3 – آکادمی مدرن خراسان رضوی صفر (25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 17)

لاستیک بارز کرمان 3 – خاتم اردکان یزد صفر(25 بر 18، 28 بر 26 و 25 بر 15)

 

** گروه چهارم در اراک:

در این گروه تیم های فلک و الافلاک، یگانه آفرینش و شهرداری اراک به ترتیب با 4، 3 و 2 امتیاز در رتبه های اول تا سوم دور رفت قرار گرفتند.

در این گروه تیم شهرداری اراک در نخستین مسابقه دور برگشت سه بر صفر یادگار آفرینش را با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 12 را شکست داد. این دیدار 95 دقیقه طول کشید و 100 تماشاگر داشت.

مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان از 25 تا 29 بهمن ماه برگزار می شود و از هر گروه دو تیم برتر به این مرحله صعود خواهند کرد.

 

کد خبر : ۴۵۵۳۳۵