خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بانان فوتسال بانوان صاحب مربی می‌شوند/ حضور مدرس فیفا در تهران

طی نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی بنا بر حضور مربی برای دروازه بانان فوتسال بانوان شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان- رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: وضعیت کادر فنی دو تیم ملی فوتسال بزرگسالان و زیر 17 سال بانوان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در این نشست کادر فنی هر دو تیم درخواست حضور مربی دروزاه بانان داشته که این امر مورد تایید کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی قرار گرفت و قرار شد تا کمیته بانوان نفرات کاندید خود برای مربی دروازه بانی را به این کمیته معرفی  تا نفر مورد نظر ارزیابی، انتخاب و اعلام شود.

وی گفت: در ادامه این نشست با  توجه به فاصله سنی قابل توجهی که بین تیم ملی فوتسال بزرگسالان و زیر 17 سال مشهود است و نیاز مبرم جهت تقویت تیم ملی و جوانگرایی در آن کاملا احساس می شود، مقرر شد که تیم ملی زیر 21 سال فعالیت خود را آغاز کند و شهناز یاری تمرکز خود را جهت این تیم نیز به کار گیرد.

رئیس کمیته فنی و توسعه  فوتسال و فوتبال ساحلی ادامه داد: بحث اردوهای تیم های ملی در رده سنی بزرگسالان بانوان مورد گفتگو قرار گرفت و مقرر شد تا در بهمن ماه تیم ملی فوتسال بانوان بزرگسال اردویی را برگزار کند و در این اردو بازیکنان جوان و مورد نظر کادر فنی، مورد استفاده و بهره گرفته شود و استعداد های آینده تیم ملی شناسایی شود.

وی در ادامه بیان کرد: موضوع حضور تیم ملی زیر 17 سال در تورنمنت باشگاهی مالزی که قرار است در 21 تیر ماه سال 96 انجام شود، مطرح شد که کمیته فنی و توسعه با این اعزام موافقت خود را اعلام نکرد و مقرر شد بازیهای تدارکاتی دیگر جایگزین این تورنمنت شود.

ترابیان در ادامه از حضور الینی ملو سیلوا- مدرس فیفا در تهران خبر داد و گفت:  قرار است تا ملو سیلوا که به مدت 20 سال در فوتسال فعالیت مستمر دارد و از اساتید دانشگاه های برزیل در امور بدنسازی است، به عنوان بدنساز تیم های ملی فوتسال به ایران بیاید و فعالیت خود را آغاز کند. مذاکرات خود را تا مرحله توافق پیش برده ایم و منتظریم وی به ایران بیاید و کار خود را آغاز کند.

وی  با تاکید بر اینکه در نیمه دوم فروردین ماه مسابقه دوستانه ایران و کرواسی برگزار می شود، گفت: قرار است تا در نیمه دوم فروردین ماه تیم ملی فوتسال بزرگسالان به کراوسی اعزام و دو دیدار دوستانه با این تیم برگزار کند.

ترابیان در پایان گفت: پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از کرواسی، قرار است تا تیم ملی فوتسال بزرگسالان و زیر 20 سال به ازبکستان سفر داشته باشند و با تیم های امید و بزرگسالان این کشور بازیهای تدارکاتی را انجام دهند.

گفتنی است، نشست فوق با حضور علی کفاشیان، عباس ترابیان، مصطفی عمادی، علی صانعی، دکتر لیلا صوفی زاده، فروزان سلیمانی، شهناز یاری برگزار شد.

 

 

کد خبر : ۴۵۴۹۱۹