خبرگزاری کار ایران

جلسه کمیته فنی برای تصمیم گیری در خصوص کیانوش رستمی

بیست و دومین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری با محوریت بررسی وضعیت تیم‌های ملی، فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان که از روز ششم بهمن ماه آغاز شده با حاشیه هایی همراه شده است. کادرفنی تیم ملی به دلیل غیبت سهراب مرادی و کیانوش رستمی، این 2 ملی پوش مقام آور کشورمان، به دلیل غیبت فرصتی داد تا در هفته چهارم لیگ برتر وزنه‌برداری که هفتم بهمن ماه برگزار شده بود شرکت کنند تا در اردو حاضر شوند.

 سهراب مرادی در اردوی تیم ملی قبل و بعد از مسابقات لیگ حاضر شد اما کیانوش رستمی در اردوی تیم ملی شرکت نکرد و هم چنان بدون دلیل این غیبت ادامه دارد.

در این خصوص فردا بیست و دومین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری با محوریت بررسی وضعیت تیم‌های ملی بزرگسالان و پایه، فردا برگزار می‌شود.

در این جلسه که فردا در فدراسیون وزنه برداری ساعت 10 صبح برگزار می شود بناست در مورد غیبت کیانوش رستمی در اردوی تیم ملی با حضور محمد حسین برخواه، سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان تشکیل خواهد شد، اعضای شورای عالی به بررسی چگونگی حضور ملی پوشان در مسابقات مختلف داخلی پیش رو پرداخته و شرایط تمرینی اردو نشینان سه رده را بررسی می‌کنند.

کد خبر : ۴۵۴۵۳۷