خبرگزاری کار ایران

پیش بازی اینتر-لاتزیو؛

کار سخت لاتزیو در مصاف اینتر نوین

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۴۴۳

امشب دو تیم اینتر و لاتزیو در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که تاکنون در مجموع 161 بار با بکدیگر به رقابت پرداخته‌اند.

به گزارش ایلنا، امشب در جام حذفی ایتالیا دو تیم اینتر و لاتزیو در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که تا کنون 161 بار با هم مصاف داده‌اند. در این بازی‌ها اینتر 65 بار و لاتزیو 39 بار پیروز شده‌اند و 57 بازی نیز به تساوی انجامیده است. همچنین، در ده بازی اخیر دو تیم لاتزیو 5 بار و اینتر 4 مرتبه پیروز شده‌اند.

دیروز اسامی بازیکنان اینتر برای مصاف امشب با لاتزیو اعلام شد. بر این اساس، این نفرات در لیست اینتر برای بازی امشب قرار گرفته‌اند:

هندانوویچ، کاریزو، برنی، آندرئولی، آنسالدی، مدل، سانتون، موریو، میراندا، دی آمبروسیو، ناگاتومو، گالیاردینی، ماریو، کوندوگبیا، بانگا، بروزوویچ، پالاسیو، ایکاردی، بیابیانی، ادر، پریشیچ، کاندروا، باربوسا، پینامونتی. نام آندرا رانوکیا در این فهرست به چشم نمی‌خورد و گفته می‌شود او به تیم هال سیتی پیوسته است.

 این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که این دو تیم در هفته هجدهم سری آ به مصاف هم رفتند و اینتر با گل‌های بانگا و ایکاردی (2 بار) 3 بر 0 لاتزیو را در میلان شکست داد. آن بازی یکی از بهترین نتایج این اینتر در برابر لاتزیو طی یک دهه اخیر بود (شاید بعد از برد 4-1 در سال 2014).

این دو تیم در حالی پای به این بازی می‌نهند که شرایطشان با هم تفاوت آشکاری دارد. لاتزیو در دو دیدار گذشته خود شکست خورده و اینتر 9 جدال اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز