خبرگزاری کار ایران

سجاد شهباززاده؛ آبی و قرمز در بن‌بست

در حالی که سجاد شهباززاده بعد از ناکامی در سوپرلیگ ترکیه در سودای بازگشت به ایران قرار دارد، هنوز سرنوشت مشخصی پیش‌رو ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از ایران ورزشی سجاد شهباززاده آلانیا جدا شده و حتی رضایتنامه‌اش را نیز دریافت کرده. او برای بازگشت به استقلال، با مدیران آلانیا پای میز مذاکره نشسته و آنها را راضی کرده تا رضایتنامه‌اش را صادر کنند. استقلال اما از نقل و انتقالات زمستانی محروم شده و نه تنها شهباززاده که حق جذب هیچ بازیکن دیگری را ندارد.

پس شهباززاده ناچار است به سایر گزینه‌هایش فکر کند. بهترین گزینه در مقطع کنونی تراکتورسازی است. تیمی که البته چند مهاجم سرشناس به نام‌های فرزاد حاتمی، لوسیانو ادینیو و مهدی شریفی را در اختیار دارد اما از نظر امیر قلعه‌نویی، سجاد چیز دیگری است. شهباززاده با تراکتورسازی مذاکره کرده، مذاکراتی که در ابتدا موفقیت آمیز بود اما حالا به بن بست خورده و طرفین هنوز به نقطه‌ای مشترک دست پیدا نکرده‌اند.

تراکتورسازی برای جذب شهباززاده، قراردادی به مدت یک فصل و نیم پیش روی او قرار داده. قراردادی که به تراکتورسازی مجوز بدهد فصل آینده نیز از وجود سجاد استفاده کند یا او را به تیم دیگری بفروشد و حق انتقال را به جیب بزند. مدیران تراکتورسازی می‌دانند سجاد چه بازیکن با ارزشی است، به همین دلیل امضای چنین قراردادی را از او خواسته‌اند تا از وجودش به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

شهباززاده اما هنوز به پیشنهاد یک فصل و نیم حضور در تراکتورسازی پاسخ مثبت نداده و به نظر هم نمی‌رسد با این درخواست موافقت کند. او حاضر است تا پایان فصل پیراهن تراکتورسازی را بپوشد و پس از آن به عنوان بازیکن آزاد تیم آینده‌اش را انتخاب کند. تصمیمی که به صلاح اوست و به ضرر تراکتورسازی.

البته سجاد هنوز خدمت سربازی خود را انجام نداده و حضور در تراکتورسازی و به عنوان بازیکن سرباز نیز ایده‌ای است که پیش روی او گذاشته شده اما گویا شهباززاده همچنان علاقه‌مند است محصل بماند و خدمت سربازی‌اش را به سال‌های بعد موکول کند. تصمیمی که می‌تواند او را از تراکتورسازی دور کند و به تیم‌هایی نظیر ذوب‌آهن نزدیک.

شهباززاده وقتی می‌خواست رضایتنامه خود را از آلانیا بگیرد، هرگز فکرش را نمی‌کرد با چنین مشکلاتی مواجه شود. استقلال و محرومیتش از نقل و انتقالات دست او را در پوست گردو گذاشته و از طرفی تراکتورسازی هم به او پیشنهاد قرارداد بلند مدت داده. همین باعث شده تا سجاد فعلا بدون تیم بماند و با باشگاهی جدید توافق نکند.

کد خبر : ۴۵۳۹۸۷