خبرگزاری کار ایران

فریرا سرمربی هفته قطر شد؛

با سرمربی حریف استقلال بیشتر آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۸۸۳

الرایه خبر داده است که سرمربی رقیب تیم فوتبال استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان مربی برتر هفته لیگ ستارگان قطر انتخاب شده است.

به گزارش ایلنا، اسوالدو فریرا، سرمربی السد قطر، به عنوان بهترین مربی لیگ ستارگان قطر در هفته گذشته انتخاب شد. به گزارش روزنامه الرایه او به عنوان مربی هفته لیگ ستارگان قطر برگزیده شده است. السد روز 19 بهمن در تهران و در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال خواهد رفت.

فریرا، مربی پرتغالی السد، در دهه 90 دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال بود. بعدتر او در سال 1999 سرمربی تیم زیر 21 ساله‌های پرتغال شد. وی در فصل 2000-2001 سرمربی آلوکرای پرتغال بود و با آن تیم در لیگ برتر پرتغال در جایگاه دوازدهم ایستاد. نتایج قابل قبول او در آلوکرا باعث شد که مورد توجه مسئولان بنفیکا قرار بگیرد. با این حال او در بنفیکای فصل 2001-2002 موفق نبود و خزه آنتونیو کاماچو جایگزین او شد.

در کارنامه فریرا مربیگری در تیم‌های مطرحی چون بنفیکا، پورتو و براگا به چشم می‌خورد. در حال حاضر السد با سه امتیاز اختلاف نسبت به لخویای 46امتیازی در رده دوم لیگ ستارگان قطر قرار دارد. این تیم در 18 بازی 54 گل به ثمر رسانده و باید دید خط دفاع استقلال توان مقابله با این خط حمله قدرتمند را دارد یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز