خبرگزاری کار ایران

در تصمیمی عجیب در لیگ والیبال؛

بازی جنجالی هاوش گنبد با شهرداری تبریز تکرار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۲۲

کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال پس از بررسی مجدد پرونده دیدار دو تیم هاوش گنبد و شهرداری تبریز رای به دیدار مجدد این تیم‌ها داد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های هاوش گنبد و شهرداری تبریز نیز در چارچوب دیدار هفته پانزدهم در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در ست چهارم به دلیل پرتاب اشیا از سوی تماشاگران به داخل زمین ناتمام ماند.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال 20 دی ماه به پرونده این مسابقه رسیدگی کرد و رای به شکست فنی هاوش گنبد (سه بر صفر در سه ست 25 بر صفر) مقابل شهرداری تبریز داد.

پس از اعتراض باشگاه‌ هاوش گنبد نسبت به این رای، کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و کمیته تجدید نظر با حضور احمدی مدیرکل دفتر بازرسی وزارت ورزش و جوانان، مبینی معاون دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها، منوچهر پورحسن کارشناس ورزشی و آشنا به امور والیبال و مهین انصاری کارشناس حقوقی برگزار شد.

در نهایت پس از بحث و تبادل نظر درباره این پرونده و بازبینی فیلم مسابقه و ارائه گزارش داور اول مسابقه، کمیته تجدید نظر به اتفاق آرا رای به تجدید این مسابقه در تهران و بدون حضور تماشاچی داد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال، دیدار دو تیم هاوش گنبد و شهرداری تبریز ساعت 16 روز یکشنبه 17 بهمن ماه در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.

تا اینجا خبر فدراسیون بود و تصمیمی که برای این دیدار گرفته شده. تصمیمی که یک بار دیگر بی اعتباری و سستی تصمیمات در فدراسیون والیبال را تایید می‌کند. رای تکرار این بازی آن هم در تهران و بدون حضور تماشاگر، به نفع تیمی داده شده که خودش از بازی امروز انصراف داده و شانسی برای صعود ندارد. حالا مشخص نیست که چه اتفاقی باعث این رای شده و چه نکته‌ای در این تصمیم نقش داشته‌اما در هر صورت بیش از هرچیز در شرایط حساس کنونی تعجب‌آور است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز