خبرگزاری کار ایران

پیولی:

جلوی یووه با قدرت بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۲۹۶

پس از برتری پر گل اینتر در برابر پسکارا، سرمربی این تیم از دو دیدار حساس آینده با لاتزیو و یوونتوس گفت.

به گزارش ایلنا، در هفته بیست و دوم سری آ دو بازی برگزار شد که در یکی از آنها دو تیم اینتر میلان و پسکارا به مصاف هم رفتند. در این دیدار که در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزای شهر میلان برگزار شد تیم اینتر با نتیجه 3بر0 به پیروزی برسد و به رده چهارم جدول صعود کند. این نهمین برد متوالی اینتر و هفتمین برد متوالی این تیم در سری آ بود. اینتر در این هفت بازی تنها دو گل دریافت کرده است.

پس از این دیدار استفانو پیولی، سرمربی موفق اینتر، به خبرنگاران گفت: دوست دارم همیشه حمله کنیم و با یاران بیشتری در محوطه جریمه حریف ظاهر شویم. در این دیدار مدافعان کناری هم در کار تهاجمی شرکت می‌کردند. با این حال، می‌توانیم بهتر کار کنیم. تلاش کردیم اهداف شخصی را کنار نهاده و برای هدفی واحد بجنگیم.

پیولی در مورد دو بازی دشوار آینده اینتر در جام حذفی و لیگ گفت: عملکرد ما در جام حذفی اهمیت زیادی دارد. ما در لیگ لاتزیو را شکست دادیم. با این حال آنها خیلی ما را اذیت کردند. در تورین هم اگر می‌خواهیم در برابر تیمی قدرتمند موفق شویم باید بیشتر تلاش کنیم. با تمام احترامی که برای یوونتوس قائلم می‌گویم که در مقابلشان با قدرت بازی خواهیم کرد.

در دیگر دیدار این هفته لاتزیو در یک بازی ناامیدکننده در خانه مغلوب میانه انتهای جدولی کیه‌وو شد و جایش را در جدول با اینتر عوض کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز