خبرگزاری کار ایران

برانکو ایوانکوویچ: حالا وقت تمرکز روی تراکتورسازی است

سرمربی پرسپولیس بعد از برد برابر صبای قم و بالا بردن فاصله امتیازی تیمش با تراکتورسازی در نشست خبری حضور یافت و به تشریح شرایط این بازی پرداخت.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار با صبای قم گفت: از پنجمین برد پیاپی خیلی خوشحال هستم؛ چیزی که بیش از همه موجب شادی من است استمرار برد شاگردان و این خصوصیت پیروزی‌شان است؛ از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک می‌گویم؛ واقعا ما مربیان معتقد هستیم بردی که از قبل پیش‌بینی می‌شود سخت‌ترین است اما صبا تیم خوبی نشان داد و واقعا بازیکنان ما در کنار حمایت تماشاگران پُرشوران که جا دارد از صمیم قلب به آنها که قهرمانان ما هستند تبریک بگویم. می‌دانستیم صبا تلاش خود را برای غافلگیری ما می‌کند و شاید منتظر روز ضعیف ما بودند یا انتظار سرحال بودن ما را نداشتند اما تکرار می‌کنم با سزاواری تمام این مسابقه را بردیم؛ تسلط به بازی و شوق به برد داشتیم؛ جای خوشحالی دارد فاصله‌مان با تراکتورسازی بیشتر شده است.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: قبل از آماده‌سازی برای این مسابقه به بازیکنان گفته بودم دیروز وجود ندارد و فقط باید به بازی با صبا و پس از آن فکر کنند؛ از فردا برای دیدار با تراکتور آماده می‌شویم؛ به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم.

برانکو درمورد غیبت چهار بازیکن تیم‌اش و جایگزین آنها ابراز کرد: حق با شماست که نیمکت‌نشینان ما نیز عملکرد خوبی داشتند؛ نشان دادیم امکانات خوبی از این نظر داریم.

 بازی خیلی سختی بود؛ صبا تیم منسجم، جنگنده و روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب بود و ما این موضوع را می‌دانستیم؛ دیروز پیش‌بینی‌ها را گفتم و همینطور هم شد.

سرمربی پرسپولیس درخصوص صحنه گل شدن توپ صبا ابراز کرد: شاید گل باشد اما گل نبود چون اگر اینطور بود داوران سوت می‌زدند.

برانکو درخصوص انتقادات به پرسپولیس اظهار کرد: آنهایی که مسائل داوری را مطرح می‌کنند ببینند چقدر داوری به ما کمک کرده است؛ فکر می‌کنم اگر صادقانه آنالیز کنند نتیجه برعکس خواهد بود؛ چیزی که ما خودمان را درگیر می‌کنیم تمرینات است تا روز به روز بهتر شویم.

سرمربی پرسپولیس پیرامون دیدار هفته آینده تیمش برابر تراکتورسازی و انتقاداتی که تیم تبریزی به داوری داشته، گفت: نمی‌دانم؛ خبر ندارم و اصلا از داستان مطلع نیستم؛ کارم در زمین است و همه چیز را در عمل‌مان نشان می‌دهیم؛ این هدف ماست و به دنبال ارائه بازی خوب هستیم.

برانکو ادامه داد: طبیعی است ما برای برد تلاش خود را به کار می‌گیریم تا تراکتور را شکست دهیم؛ ابتدای فصل اهداف‌مان را مشخص کردیم که به دنبال قهرمانی هستیم و تا جایی که به طور تئوریک از قهرمان مطمئن نباشیم و حتی روی کاغذ هم پیش از موعد قهرمان شویم وظیفه بازیکنان سنگین‌تر می‌شود چون به ذهن هیچ تیمی نخواهد رفت مقابل هواداران پرسپولیس کوتاه بیاید.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: ما به رکورد فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم؛ به دنبال نمایش خوب هستیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

برانکو درمورد استفاده از پلی‌یانسکی و اینکه شایعه شده خودش او را نمی‌خواهد اما باشگاه تمایل به ادامه همکاری با او دارد، عنوان کرد: هرچیزی که می‌پرسند دلیل نمی‌شود من گفته باشم؛ هرگز از طریق رسانه درمورد بازیکن صحبت نمی‌کنم و شاید به ندرت نظرم را بگویم اما حتی موقع بردها نخواستم از یک نفر تمجید کنم چون تیم برنده می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درمورد تمایل‌اش به حضور در تیم ملی گفت: یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم؛ بعد از من در تیم ملی آقای قلعه‌نویی و پس از آن آقایان قطبی و دایی آمدند؛ بعد از آقای کی‌روش هم یکی خواهند آمد؛ یک سال پیش قراردادم را دو فصل دیگر تمدید کردم، یعنی تا پایان لیگ هفدهم سرمربی پرسپولیس هستم و به هیچ‌چیز دیگر فکر نمی‌کنم.

برانکو اضافه کرد: بازی 90 دقیقه بود و می‌دانستیم صبا سازماندهی خوبی دارد و از 60 متری دفاع می‌کند؛ برابر صبا نیاز به سماجت دارید تا به گل برسید اما طبیعی است که صبا نتوانست با ریتم ما مقابله کند؛ مهاجمان ما همیشه بین سه، چهار نفر بودند اما به هرحال همیشه خطر ایجاد کردند.

کد خبر : ۴۵۳۲۶۲