خبرگزاری کار ایران

کریمی: هدف ما کسب یک امتیاز بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۲۳۶

پس از تساوی 0-0 تیمهای سپاهان و صنعت نفت فیروز کریمی، سرمربی جدید آبادانی‌ها، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، پس از تساوی 0-0 تیمهای سپاهان و صنعت نفت فیروز کریمی، سرمربی جدید آبادانی‌ها، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

وی در مورد بازی گفت: صنعت نفت همواره در گلزنی هنر خاصی داشته و همیشه جزو تیم‌هایی بوده که در حد حمله خود تنوع خاصی دارد، اما یک مشکل اساسی که داشتیم دریافت گل بود و از وقتی من آمدم سعی کردم روی این نقطه ضعف کار کنم. با اضافه شدن نورمحمدی شکل اصلی خط دفاع خودمان را رعایت کردیم. ممکن است این نوع فوتبال جذاب نباشد اما در بسیاری از مواقع گره‌گشا است. اگر ما همین روند را ادامه دهیم خیلی از جاها می‌توانیم موفق باشیم.

وی در خصوص سیستم دفاعی تیم صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم امروز روی مسائل دفاعی متمرکز شده بودیم. نحوه چینش ما نشان می‌دهد که روی خط دفاع خود کار کرده بودیم اما این را هم باید بگوییم که صددرصد انتظار داشتیم روی تک موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم دروازه حریف را باز کنیم. نیمه اول پایاپای با سپاهان پیش می‌رفتیم اما هر چقدر از زمان بازی گذشت به خاطر فشار حریف مجبور به عقب‌نشینی شدیم. هدف ما یک امتیاز بود ولی نیم‌نگاهی به گل زدن و برنده شدن داشتیم.

سرمربی صنعت نفت در مورد داوری بازی گفت: به نظرم داوری خوب بود، به غیر از صحنه‌ای که بازیکن آنها با آرنج به دروازه‌بان ما زد و کمک داور هم حق را به ما داد اتفاق دیگری نیفتاد. چون من آن صحنه را دیدم حرف می‌زنم و به نظرم به جز آن صحنه اتفاق خاص دیگری نیفتاد.

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز