خبرگزاری کار ایران

ویسی: سپاهان برای ده سال بهترین تیم ایران خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۲۳۵

پس از تساوی 0-0 تیمهای سپاهان و صنعت نفت عبدالله ویسی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، پس از تساوی 0-0 تیمهای سپاهان و صنعت نفت عبدالله ویسی که تیمش دو تساوی در دو هفته‌ی اخیر کسب کرده در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

ویسی در مورد این دیدار گفت: وقتی یک تیم بسته بازی می‌کند و راهی برای نفوذ به ما نمی‌دهد ما نیز راهی به جز بردن بازی به کناره‌ها نداریم. ما امروز مقابل نفت آبادان هر کاری کردیم به در بسته خوردیم. من برای اولین بار است که می‌بینم تیم‌های آبادانی چنین دفاعی بازی می‌کنند. نفت آبادان حتی در دیدارهای قبلی‌اش نیز هجومی بازی می‌کرد و برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران شاهد بازی بسته آبادانی‌ها بودیم.

وی با انتقاد از عملکرد داور دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم چون می‌دانند که من اهل اعتراض کردن نیستم هر داوری که دل‌شان می‌خواهد برای قضاوت بازی‌های ما انتخاب می‌کنند.

ویسی خطاب به هواداران سپاهان گفت: قول می‌دهم در صورت امکان سهمیه آسیا هم بگیریم. با این وجود باید تأکید کنم در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، اما برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. اینکه تیم ما هجومی بازی می‌کند و هواداران از آن لذت می‌برند خوب است، اما تساوی در این دیدار خانگی را نمی‌توانم هضم کنم. مسئولان تیم سپاهان امسال از من خواستند که جوان‌گرایی کنم و من هم خواسته آنان را اجابت کردم. بزرگان شهر اصفهان به من زنگ می‌زنند و بابت جوان‌گرایی تشکر می‌کنند. من قول می‌دهم که سپاهان 10 سال بهترین تیم ایران باشد. در حال حاضر تیم استقلال دو برابر ما هزینه کرده اما امتیاز دو تیم تقریباً برابر است.

ویسی در مورد نقل‌وانتقالات تیم سپاهان گفت: ما با چند بازیکن مذاکراتی را انجام داده‌ایم و اگر با آنان به توافق برسیم، اعلام خواهیم کرد. سعی می‌کنیم بازیکن ایرانی جذب کنیم، اما اگر گزینه آسیایی خوب هم پیدا کنیم به دنبال جذب او خواهیم رفت. حضور علی کریمی و فرشید باقری در سپاهان منتفی شده است. ما تلاش زیادی کردیم تا علی کریمی را به اصفهان برگردانیم، اما باشگاه او به ما گفت که کریمی پیشنهادات بهتری دارد. من می‌دانم که اصفهانی‌ها قدر من را می‌دانند و من هم برای هواداران واقعی سپاهان که عاشق من هستند، احترام قائلم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز