خبرگزاری کار ایران

کمالوند:

داور پنالتی تیم مارا نگرفت/ از کیفیت فنی راضی‌ام اما از نتیجه نه!

سرمربی تیم گسترش فولاد بیان کرد: با این که داور یک پنالتی تیم ما را نگرفت اما موقعیت ما بهتر از حریف بود.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن، در جمع خبرنگاران گفت: باید یادمان باشد که در سه هفته اخیر با تیم‌های صدرنشین و سوم جدول بازی کردیم. در این دیدار دو بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم اما امروز موقعیت‌های ما بیشتر و خطرناک‌تر از ذوب‌آهن بود.

سرمربی گسترش فولاد ادامه داد: داور یک پنالتی ما را نگرفت و فکر می‌کنم یک بازیکن ذوب‌آهن را هم باید اخراج می‌کرد. من به آقای اکبریان احترام می‌گذارم، چون مطمئنم که او داور با عدالت و بی‌غرضی است.

کمالوند خاطرنشان کرد: یک امتیاز این دیدار بیشتر به نفع ذوب‌آهن شد، چون میهمان بودند. از کیفیت فنی راضی‌ام اما از نتیجه نه. احسان پهلوان به همراه رشید مظاهری بهترین بازیکنان ذوب‌آهن در این دیدار بودند.

سرمربی گسترش فولاد اظهار داشت: در دو سه سال اخیر ذوب‌آهن هیچ‌گاه مقابل ما چنین دست و پا بسته نبود. بازی دادن به بازیکنان جوان تاوان دارد و ما با تاوان دادن، مشکلی نداریم و تاوانش را هم می‌دهیم. شرایط جدول هم به نوعی است که ما می‌توانیم ریسک کرده و به بازیکنان جوان فرصت بازی کردن بدهیم.

وی در مورد محرومیت بازیکنانش، گفت: ما به این موضوع عادت کرده‌ایم و در هر بازی دو بازیکن‌مان محروم هستند اما با این حال مشکلی با آن نداریم. برای مگنو جایگزین داریم. در دیدار بعدی نیز دو بازیکن محروم‌مان را که امروز نداشتیم، در اختیار خواهیم داشت.

کمالوند با اشاره به اتمام نیمه نخست در فاصله سه ثانیه مانده به پایان 45 دقیقه، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم اسکوبورد مشکل داشت یا ساعت آقای داور. من هم متوجه این موضوع شدم. در هر حال این نتیجه به نفع تراکتورسازی شد و ذوب‌آهن نتوانست به تراکتورسازی نزدیک شود.

کد خبر : ۴۵۳۱۹۸