خبرگزاری کار ایران

رضا مهاجری:

با یک اشتباه، سه امتیاز را از دست دادیم/ 2 پنالتی تیم ما را نگرفتند

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان معغتقد است تیمش با یک تصمیم اشتباه سه امتیاز را از دست دادیم.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: ما برای داوران همیشه قائل بوده‌ایم، ولی در این شرایط که تیم‌ها شانه به شانه هم حرکت می‌کنند با یک تصمیم اشتباه سه امتیاز را از دست دادیم. همیشه سعی کردم به گونه‌ای رفتار کنم که داور درون زمین استرس نداشته باشد، اما اتفاقی که هفته پیش برای سیاه‌جامگان افتاد این هفته برای ما تکرار شد.

وی افزود: در بازی مقابل صبا دو پنالتی برای ما نگرفتند، اما به هیچ‌وجه اعتراضی نکردیم. برخی‌ها در کمیته انضباطی نشسته‌اند و داور را دو جلسه محروم کرده‌اند. محرومیت داور به هیچ درد من نمی‌خورد. در بازی اشتباهش برای داور است و حیا کن و رها کنش برای من. هوادار من را می‌شناسد و برای من هم فرقی نمی‌کند محروم شوم. مگر محرومیت داور در سرنوشت ما تغییری ایجاد می‌کند؟!

سرمربی تیم فوتبال پدیده در ادامه با انتقاد از عملکرد داور مسابقه تیمش مقابل سایپا تصریح کرد: در دو هفته گذشته شش امتیاز روی اشتباهات داوری به حساب سایپا ریخته شده است. من نمی‌خواهم خدای ناکرده به کسی تهمت بزنم، اما اشتباهات داوری امروز بسیار وحشتناک بود. هیچ وقت شکست تیمم را گردن داور را نینداخته‌ام، اما امروز باید صدای‌مان در بیاید و از خودمان دفاع کنیم. در بازی امروز برای خودم و شهرم متأسف شدم که چرا باید قربانی شویم.

کد خبر : ۴۵۳۱۹۳