خبرگزاری کار ایران

ثمربخش: حضور تیم کشتی مازندران در جام یارگین پیش بینی نشده بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۹۶۸

رئیس هیات کشتی استان مازندران می‌گوید: حضور تیم منتخب استان در رقابت‌های جام بین المللی یارگین از قبل پیش بینی نشده بود وتیم مازندران در فرصت بسیار اندک به این مسابقات اعزام شد.

علی اصغر ثمربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد حضور تیم منتخب مازندران در جام بین المللی یارگین افزود: حضور تیم منتخب کشتی مازندران در جام یارگین از قبل برای ما پیش بینی نشده بود و فدراسیون کشتی بنا به عنایتی که به کشتی مازندران دارد حضور منتخبین استان در جام یارگین را برای ما در نظر گرفت.

وی ادامه داد: لذا ما وقت زیادی برای کنترل کشتی گیران خود نداشتیم و در فرصت بسیار اندک توانستیم این تیم را برای اعزام به مسابقات جام بین المللی یارگین آماده و مهیا کنیم.

رئیس هیات کشتی استان مازندران در خصوص عملکرد کشتی گیران این استان در جام یارگین گفت: اطری کشتی گیر سبک وزن ما در برابر حریفش شکست خورد و امروز نیز ایمان محمدیان توانست بر حرف خود چیره شود، در کل ما توقع کسب عنوان از کشتی گیر ان خود را در این مسابقات نداریم.

ثمربخش تاکید کرد: جام یارگین یکی از سنگین ترین تورنمنت‌های بین المللی کشتی است و ما به دنبال کسب مدال در این مسابقات نیستیم، هدف فقط افزایش آمادگی کشتی گیران مازندرانی و کسب تجربه است.

وی در پایان در مورد دلیل عدم اعزام حمید بنی تمیم به‌عنوان نماینده فدراسیون کشتی به جام بین المللی یارگین خاطر نشان کرد: قرار بود بنی تمیم بعنوان نماینده فدراسیون همراه تیم مازندران راهی جام یارگین شود منتهی من در جریان دلیل لغو سفر وی به مسابقات نیستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز