خبرگزاری کار ایران

پیولی: می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۹۶۶

پیولی، سرمربی اینتر میلان، در مورد بازی با پسکارا و بازی هفته آینده با یوونتوس اظهار نظر کرد.

به گزارش ایلنا، شنبه، در هفته بیست و دوم سری آ، اینتر به مصاف پسکارا خواهد رفت. با این حال، این بازی تحت تاثیر بازی هفته آینده تیم‌های اینتر و یوونتوس است. اینتر در 6 بازی اخیر خود 6 برد به دست آورده است. آنها بعد از باخت 0-3 به ناپولی در همه‌ی دیدارهای خود در لیگ پیروز شده‌اند. در این 6 بازی اینتر 12 گل به ثمر رسانده و تنها 2 گل دریافت کرده است.

پیولی، سرمربی موفق نراتزوری، که از میانه‌ فصل جایگزین دی بوئر ناکام شد در مورد بازی‌های آینده اینتر می‌گوید: تمام تمرکز ما روی بازی شنبه است و می‌خواهیم روند خوبمان را ادامه دهیم. سه بازی مهم در پیش داریم و تلاش می‌کنیم خود را برای این دوره مهیج آماده کنیم. اما مهمترین بازی برای ما همیشه بازی بعدی است. این درسی بود که ما از بازی با پالرمو گرفتیم.

پیولی ادامه داد: ما باید مثل یک تیم عمل کنیم، هم در پایان مسابقه و هم در نمایش رویکرد مثبت‌مان. ما تیمی قدرتمند با بازیکنانی بزرگ هستیم و با نگرش درستی که داریم می‌توانیم هر بازی‌ای را ببریم.

پیولی تاکید کرد که به بازی با یوونتوس فکر نمی‌کند و مهم بازی با پسکارا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز