خبرگزاری کار ایران

پیش بازی پدیده و سایپا؛

دومین جنگ فرکی با دیگر قعرنشین مشهدی لیگ

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۹۱۹

در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال شاگردان مهاجری در مشهد میزبان سایپا هستند.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر تیم فوتبال پدیده مشهد از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان شاگردان حسین فرکی هستند. تهرانی‌ها در بازی هفته گذشته مقابل سیاه جامگان با تک گل خلعتبری به پیروزی رسیدند تا روند ناکامی در پیروزی چند هفته اخیر خود را پایان دهند و تا پایان هفته هجدهم به رده سیزدهم برسند.

اما اوضاع پدیده به مراتب بهتر از سایپا است و آنها با 2امتیاز اختلاف، یک پله بالاتر از سایپا در جدول رده بندی، ایستاده‌اند. مشهدی‌ها پس از 4تساوی متوالی در هفته‌های گذشته سخت‌‌تر از پیش می‌کوشند تا با اخذ سه امتیاز در این دیدار هم روند تساوی‌های پیاپی را خاتمه دهند و هم شرایطشان در جدول را بهبود دهند.

نکته جالب این دیدار پیروزی هفته گذشته سایپا مقابل تیم همشهری پدیده یعنی سیاه جامگان با تک گل مشکوک خلعتبری است که باعث شد سایپا 3امتیاز حساس آن دیدار را کسب کند و با اختلاف 2 امتیاز بالاتر از سیاه جامگان در جدول قرار بگیرد. هم اکنون تهرانی‌ها با اختلاف 2امتیاز کمتر و بیشتر در جدول پایین‌تر از پدیده و بالاتر از سیاه جامگان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز