خبرگزاری کار ایران

داوران و زمان هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مشخص شد

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مردان، فردا یکشنبه با ۶ دیدار در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام شهدای منا، یکشنبه (10 بهمن ماه)  با انجام ۶ دیدار در شهرهای تهران (2 مسابقه)، تبریز، ارومیه، اردکان و آمل پیگیری می شود.

 

بر این اساس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، اسامی داوران، ناظران و زمان دیدارهای این هفته را به شرح زیر اعلام کرد:

 

پیکان تهران – سازمان عمران شهرداری ساری تهران

 تیم پیکان تهران با 17 برد و 49 امتیاز در رتبه دوم جدول است و میزبان سازمان عمران شهرداری ساری که در حال حاضر با 9 برد و 26 امتیاز در رتبه هفتم جدول است، در خانه والیبال تهران ساعت 15 به  داوری بهروز جعفری، ,وحید پورکاشیان  و ناظر بازی، شهباز صدری خواهدد بود.

 

بانک سرمایه – سایپا تهران 

بانک سرمایه صدرنشین 50 امتیازی این رقابت ها که در حال حاضر با 11 برد و 33 امتیاز در رتبه چهارم جدول است، میزبان نارنجی پوشان سایپا است در خانه والیبال تهران ساعت 15 با قضاوت ابراهیم فیروزی و. داود نافعی به نظارت محمد حسن خوشدلبه مصاف هم خواهند رفت.

 

شهرداری تبریز – پارسه تهران 

تیم پارسه تهران که در دور برگشت هنوز بردی کسب نکرده است، در حال حاضر با هفت برد و 24 امتیاز در رتبه دهم جدول است. این تیم در دیدار رفت سه بر دو شهرداری تبریز را شکست داد و تبریزی ها در میزبانی از پارسه به دنبال جبران این نتیجه خواهند بود. این بازی ساعت 16 در تبریز سالن شهید اقدمی به داوری،  مسعود یزدان پناه  و اسماعیل رزقی و ناظر خلیل یگانه مجد برگزار خواهد شد.

 

شهرداری ارومیه – هاوش گنبد 

بازیکنان دو تیم در این مسابقه استرسی ندارند زیرا ارومیه صعودش به پلی آف قطعی شده و هاوش نیز دیگر امیدی ندارد، بنابر این جدال دو تیم میدانی برای نشان دادن توانایی والیبال دو شهر والیبال خیز ایران خواهد بود. بازی ساعت 16 در سالن غدیر ارومیه  به داور اولی مرتضی اکرمی و داور دوم، مهدی نویدی و ناظر بازی محمود کشفی آغاز خواهد شد.

 

خاتم اردکان – شهرداری اراک 

تیم والیبال خاتم اردکان در یکی دیگر از دیدارهای این هفته لیگ برتر، در سالن آیت الله خاتمی اردکان ساعت 16 و 30 دقیقه، میزبان شهرداری اراک در سالن آیت الله خاتمی است. این مسابقه فرصت مناسبی برای اردکان است تا با کسب نهمین پیروزی خود را یک گام به پلی آف نزدیک کند.

اردکان هم اکنون با هشت برد و 26 امتیاز در جایگاه هشتم است و شهرداری اراک با 5 برد و 15 امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد.داوران این بازی اصغر کاظمی و قادر صادقی خواهند بود و ناظر بازی احمد بندری است.

 

کاله مازندران – صالحین ورامین 

در آخرین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر ولیبال در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل، 2 تیم کاله و صالحین ساعت 16  به مصاف یکدیگر می روند. کاله با 9 برد و 28 امتیاز در رتبه ششم جدول است و صالحین با هشت برد و 23 امتیاز در جایگاه نهم است. قضاوت این بازی بر عهده حمید راهجردیان و محمد شاهمیری با نظارتمحمد حسین شفقی خواهد بود.

 

 

 

 

کد خبر : ۴۵۲۹۱۱