خبرگزاری کار ایران

لیگ NBA

بیست و نهمین پیروزی تاندر با طوفان وستبروک

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۶۵۰

در ادامه مسابقات ان بی ای، اوکلاهاما سیتی تاندر موفق شد با درخشش راسل وستبروک دالاس ماوریکس را در خانه شکست دهد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز بازی‌های لیگ بسکتبال آمریکا (ان بی ای) با انجام 4 دردیدار برگزار شد. در ادامه نگاهی داریم به این بازی‌ها:

ایندیانا پیسرز 109-104 مینه‌سوتا تیمبرولز

کوارتت سوم و چهارم این بازی با تساوی 24-24 و 33-33 به پایان رسید، اما ایندیانا به لطف بردهای 25-20 و 27-26 در کوارتت‌های اول و دوم بازی را به سود خود به پایان رساند.

کارل آنتونی تاونز با 33 امتیاز بهترین عملکرد را از نظر کسب امتیاز از خود نشان داد، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. در آن سوی میدان هم پل جرج با کسب 32 امتیاز بهترین بازیکن ایندیانا بود.

فینیکس سانز 120-127 دنور ناگتز

با اینکه سانز در کوراتت دوم موفق شد از حریف پیش بیفتد، به دلیل شکست در کوراتت‌های سوم و چهارم بازی را واگذار کرد. در این دیدار نیکلای جوکیچ با کسب 29 امتیاز و 14 ریباند بهترین بازیکن میدان بود. در آن سو هم اریک بلدسوئه 28 امتیاز به دست آورد.

لیکرز 88-96 یوتا جاز

لیکرز در کوارتت اول قافیه را باخت و 16-23 بازی را واگذار کرد تا تلاشش در کوراتت‌های بعدی به جایی نرسد و در پایان به یک شکست خانگی تن دهد. گوردن هیوارد در این دیدار 24 امتیاز برای یوتا جاز کسب کرد تا امتیازآورترین بازیکن این جدال باشد.

دالاس ماوریکس 98-109 اوکلاهاما سیتی تاندر

در جذاب‌ترین بازی امروز تاندر موفق شد با درخشش راسل وستبروک، گارد راس خود، به برتری برسد. این بازیکن سیاه‌پوست در این مسابقه 45 امتیاز کسب کرد تا عملاً درخشش هریسون بارنز در تیم حریف را به تحت شعاع قرار دهد. بارنز هم موفق شد 31 امتیاز برای ماوریکس کسب کند.

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های کلیولند، تورونتو و بوستون در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های میامی و بروکلین در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم گلدن استیت، سان آنتونیو و هیوستون صدرنشین هستند و لیکرز و فینیکس در انتهای جدول ایستاده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز