خبرگزاری کار ایران

مجید جلالی: برای حضور منشا در پرسپولیس بد و بیراه به من می‌گویند!

سرمربی پیکان بابت علاقه پرسپولیسی‌ها به جذب مهاجم گلزن تیمش شرایط دشواری را تجربه می‌کند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

پیروزی برابر استقلال ساده نیست

این را می دانیم که بردن تیم بزرگی چون استقلال کار ساده ای نیست وباید خیلی متمرکز و بدون اشتباه باشیم. می خواهیم این کار را انجام بدهیم. به امید خدا فکر می کنم بتوانیم فردا، نتایج دو بازی اخیر را جبران کنیم.من زمانی به خودم افتخار می کنم که کنار بازی خوب نتیجه هم بگیریم . شاید لازم باشد یک مقدار سرعتمان را ترمیم کنم.  آن چیزی که مقابل تراکتور ارائه دادیم چیزی است که اعتماد به نفس ما را بالا می برد و امیدوار به انجام مجددش هستیم .

 

تیم ما شخصیت پیدا کرده است

اگر این سه بازی را با سه بازی شروع فصل مقایسه کنید این است که الان فقط یک امتیاز گرفته ایم اما نیم فصل اول دو امتیاز . بدترین بازی دور رفت ما مقابل تراکتور بود اما الان یکی از بهترین بازی هایمان را مقابل همین تیم انجام دادیم. این نشان دهنده پیشرفت ماست . تیم ما دارای شخصیت جدیدی شده است و شاید عدم نتیجه گیری ما به خاطر تغییر استراتژی مان بوده است . سعی می کنیم با احتیاط بیشتری ادامه بازیها را دنبال می کنیم و با شخصیت جدیدی که تیم مان گرفته  امیدوارم در ادامه بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

 

پرونده  منشا را می بندم

نزدیک سه هفته از نقل و انتقالات می گذرد و در تمام این مدت ما فقط صحبتهایی شنیدیم و شایعاتی که در ذهن بازیکن ما (منشا)تاثیر مخرب دارد . اما در عین حال هیچ اقدامی برای جذب این بازیکن ندیده ایم . من قبلا هم گفتم اگر باشگاهی بازیکنی را می خواهد باید از راهش وارد شود . ما کوچکترین اقدامی ندیده ایم . حرف است و بدوبیراه در شبکه های اجتماعی که این بازیکن را به ما بدهید . باشگاه ها باید ما حرف بزنند البته اگر از ما درخواست کنند شایدپاسخ منفی بدهیم اما این روش اش است . البته من سعی می کنم ظرف دو سه روز آینده پرونده این داستان را ببندم .

 

مدیربرنامه های منشا می گوید پیشنهادی نیست

وقتی پیشنهادی نداریم کاری نمی توانیم بکنیم . فضا فضای شنیده هاست و ما هم شنیده ایم که ایشان یک پیشنهاد سیصد هزار دلاری به اضافه یک پیشنهاد ششصدهزاردلاری برای فصل بعد از یک باشگاه دریافت کرده . این درحالی است که مدیربرنامه های منشا می گوید مطلقا پیشنهادی از هیچ جا ندارد.

 

موضوع جدایی برهانی فنی بود

دلیل فنی جدایی و بازی نکردن آرش برهانی فنی بوده است. آرش دو بازی اول را بازی کرد و آسیب دیدگی طولانی مدت دید. تمرینات را شروع کرد و وزنش کاهش پیدا کرد و دوباره اسیب دید و نیم فصل را از دست داد. بازیکنی مثل آرش می خواهد بازی کند. او با این ذهنیت با باشگاه صحبت کرد و تسویه کرد.

 

کد خبر : ۴۵۲۵۶۸