خبرگزاری کار ایران

شوک شدن تیم ملی والیبال بانوان از استقبال رسانه های مالدیو

تیم ملی والیبال بانوان ایران در میان استقبال رسانه های مالدیو وارد فرودگاه ماله پایتخت کشور مالدیو شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی از هشتم تا دهم بهمن ماه در مالدیو پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران که بامداد روز چهارشنبه برای حضور در این رقابت ها تهران را ترک کرده بود، ساعت 15 به وقت محلی وارد فرودگاه شهر ماله پایتخت مالدیو شد.

ملی پوشان والیبال ایران بعد از استقبال خوب مسئولین برگزارکننده در سالن تشریفات فرودگاه، با استقبال نمایندگان رسانه های مالدیو از جمله رادیو و تلویزیون، شبکه VMEDIA ماله و همینطور عکاسان خبری روبرو شدند.

مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی بانوان ایران در مصاحبه با این رسانه ها وضعیت تیم ملی را تشریح کرد و فاطمه عبدالهی نیز از دیگر اعضای کاروان تیم ملی والیبال بانوان ایران بود که با نمایندگان رسانه ها گفت وگو داشت.

تیم ملی والیبال بانوان ایران با تیم تشریفات به محل اسکان خود (CHAMPA CENTRAL HOTEL) رفت و در آنجا مستقر شد.

سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، مائده برهانی، فرزانه زارعی، شکوفه صفری، زینب گیوه، فرنوش شیخی، نگار کیانی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، فاطمه صفری و فرانک بابلیان 12 بازیکن اعزامی تیم ملی والیبال بانوان ایران به مالدیو هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، نازلی علیایی (سرپرست)، فاطمه عبدالهی و سمیرا ایمانی فولادی (مربیان)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، مریم فراتی (آنالیزو) و سحر محمد یاری به عنوان ماساژور ملی پوشان ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.

همچنین هدیه صابری به عنوان داور بین المللی والیبال ایران، در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

 

 

کد خبر : ۴۵۲۴۴۴