خبرگزاری کار ایران

فریده شجاعی:

جای منصور در روز تولدش خیلی خالی است/ هنوز نتوانسته‌ایم اموال مرحوم را پس بگیریم

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۷۷

همسر مرحوم پورحیدری به مناسبت سالروز تولد اسطوره باشگاه استقلال با خبرنگار ورزشی ایلنا به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش ایلنا، ششم بهمن ماه مصادف است با تولد منصور پورحیدری آن هم در شرایطی که حدود دو، سه ماه از درگذشت او می‌گذرد، در این خصوص با فریده شجاعی همسر وی صحبت کردیم.

شجاعی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: خیلی سخت است که امروز ما منصور را در کنارمان نمی‌بینیم. سال گذشته آخرین تولد منصور را در حالی برگزار کردیم که آقای فردوسی‌پور برای تهیه گزارش برنامه 90 به منزلمان آمده بود و در حالی که حال او اصلاً خوب نبود مصاحبه کرد و از خاطراتش گفت. سال گذشته منصور را در روز تولدش در کنارمان می‌دیدیم اما افسوس که الان او در بین ما حضور ندارد.

همسر پورحیدری در ادامه اظهر داشت: اصولاً در روز تولد منصور بچه‌ها برایش ادکلن یا لباس می‌گرفتند البته این را هم بگویم او هیچ علاقه‌ای به تولد نداشت. کمتر چیزی بود که او را خیلی خوشحال کند. او آدم خاصی بود خیلی چیزها را درون خودش نگه می‌داشت. کمتر به اتفاق خاصی واکنش هیجانی نشان می‌داد.

وی در ادامه گفت: به مناسبت تولد او فردا در قطعه‌ نام‌آوران کنار آرامگاهش جمع می‌شویم. البته چون منصور علاقه‌ای به تولد نداشت برایش تولد نمی‌گیریم و فقط جهت یادبود به بهشت زهرا می‌رویم تا یاد و خاطره‌اش را گرامی داشته باشیم.

فریده شجاعی در خصوص اینکه آیا زمین و ماشینی که از سوی دوستان نزدیک پورحیدری گرفته شده از طریق مراجع قانونی حل شده اظهار داشت: هنوز نتوانسته‌ایم اموال منصور را پس بگیریم. او براساس اعتماد بیش از اندازه به دوستانش زمین و ماشینی که خریده بود به اسم خودش نکرده بود و همین مسئله باعث شده تا برخی از دوستانش سو استفاده کنند به همین دلیل ما همچنان از طریق قانون به دنبال این هستیم تا حق او را بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز