خبرگزاری کار ایران

جام حذفی ایتالیا

غایبان بزرگ امشب یووه مقابل روسونری

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۱۳

امشب، در مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا، یوونتوس و میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم یوونتوس چند بازیکن نامدار خود را برای این بازی در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، امشب، در مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا، یوونتوس و میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در شرایطی در تورین برگزار خواهد شد که تیم یوونتوس مارکیسیو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و به احتمال زیاد هرنانس به جای او در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

همچنین بوفون که در بازی‌های حذفی غایب است به رسم معمول استراحت خواهد کرد. از طرف دیگر پاتریس اورا هم که در بازی‌های اخیر جایی در ترکیب یووه نداشته است در این بازی هم غایب خواهد بود. گفته می‌شود مدیر برنامه‌های اورا امروز عازم مارسی خواهد شد تا زمینه‌های انتقال او را تیم بندری فوتبال فرانسه مهیا کند.

آلگری اسامی بازیکنان یووه برای بازی امشب را اعلام کرده است: کیه لینی - پیانیچ - خدیرا - کوادرادو - هیگواین - هرنانس - ساندرو - ماتیلو - بارتزالی - مانژوکیچ - بونوچی - پیاتسا - دیبالا - آساموا - آلوز - روگانی - نتو - لیخشتاینر - استورارو - رینکون - آئودرو - دل فاورو  و موراتوره.

شب گذشته تیم ناپولی در یک بازی پر برخورد موفق به شکست فیورنتینای آماده شد و در مرحله‌ی نیمه نهایی به مصاف برنده‌ی این بازی خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز