خبرگزاری کار ایران

کشتی حرکت رو به جلویی را شروع کرده است

ترکان: برگزاری مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور به صورت تیمی خروجی بهتری در برخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۰۳۱

مدیر فنی تیم‌های پایه کشتی آزاد معتقد است که برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور به صورت تیمی می‌تواند به ارزیابی بهتر مبارزات کشتی گیران تمام شود و خروجی بهتری را برای کادر فنی تیم ملی در پی داشته باشد.

مجید ترکان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی آزاد نوجوانان کشور افزود: امسال برای نخستین بار این مسابقات به صورت تیمی در 3 گروه الف /ب/پ در سطح کشور برگزار می‌شود، هم اکنون مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان در شهر اراک در حال برگزاری است و فردا در شهر بروجرد این مسابقات در گروه پ دنبال می‌شود.

قهرمان کشتی آزاد جهان در سال 1990 می‌گوید: برگزاری این مسابقات به صورت تیمی می‌تواند باعث شود که یک کشتی گیر برای ارزیابی بهتر 4 الی 5 دور کشتی بگیرد، این امر مهم سبب می‌شود که کادر فنی تیم ملی بهتر بتوانند مبارزات کشتی گیران نوجوان را مورد بررسی قرار دهند.

ترکان با اشاره به حضور غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: محمدی از روز اول برگزاری این مسابقات در سالن حضور دارد و به طور دقیق در حال رصد و بررسی مبارزات کشتی گیران نوجوان است.

وی در خصوص وضعیت پشتوانه‌های کشتی گفت: خوشبختانه سطح فنی مسابقات بسیار عالی و خوب است و این خود نشان می‌دهد که کشتی حرکت رو به جلویی را شروع کرده است و درآینده می‌توان به بسترسازی کشتی آزاد بیش از گذشته امیدوار بود.

مدیر فنی تیم‌های پایه کشتی آزاد در خاتمه در خصوص آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی خاطر نشان کرد: این اردو به احتمال زیاد بعد از عید آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز