خبرگزاری کار ایران

پیکان تیمی یکپارچه است

نوری: زود است راجع به قهرمان این فصل پیش بینی کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۸۷۰

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: فعلا راجع به قهرمان لیگ این فصل نمی‌شود نظر داد ولی امیدوارم که تیمی‌ که شایسته این مقام است به این مقام دست یابد.

محمد نوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی یک بر صفر برابر پیکان تهران در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: بازی مقابل پیکان نمایش خوب و سختی بود. بازیکنان پیکان جزو تیم‌های هماهنگ ویکپارچه امسال هستند و تقابل با آنها دیدار جذابی شد. ما برای کسب 3امتیاز در این دیدار انگیزه داشتیم اما با کسب یک امتیاز هم توانستیم شرایطمون در جدول را بهتر کنیم.

هافبک تیم تراکتور سازی درمورد عملکرد موفق تیمش در دیدارهای خارج از خانه‌شان گفت: در 9 بازی اخیر خارج از خانه متحمل شکست نشده‌ایم و این آمار قابل قبولی است. اما ما باید در بازی‌هایی که میزبان هستیم هم مقتدرانه حریف‌ها را از پیش رو برداریم چون در این فصل امتیازهای زیادی در بازی‌های خانگی از دست دادیم. امیدوارم از این به بعد با حداکثر توان امتیازها را کسب کنیم و شرایطمان در جدول را عالی حفظ کنیم.

وی همچنین درباره شانس قهرمانی سرخ‌های تبریزی‌ در این فصل عنوان کرد: به هر حال راجع به قهرمانی در حال حاضر نمی‌شود صحبت کرد و فکر می‌کنم برای مطرح کردن این موضوع هنوز خیلی زود است. ولی امیدوارم تیمی که شایسته این عنوان است به قهرمانی دست یابد، تراکتورسازی و پرسپولیس در این فصل مدعی ظاهر شدند اما باز هم می‌گویم امیدوارم تیمی که لایق قهرمانی است در این فصل موفق به کسب آن شود.

شاگردان امیر قلعه نویی در هفته بیستم در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس تهران هستند. نوری درخصوص تقابل با تیم سابق خود اینبار در آزادی گفت: دیدار با پرسپولیس در آزادی برای حائز اهمیت است ولی ما فعلا تمرکزمان روی دیدار هفته بعد با ماشین سازی است. تمریناتمان را با جدیت پیگیری می‌کنیم و امیدواریم تا روند پیروزی‌ما در لیگ رفته رفته بهتر شویم ادامه دهیم.

گفت‌وگو از: کیوان پورباقری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز