خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: استقلال می‌تواند رای فیفا را بشکند

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۷۳۶

هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی فوتبال، در مورد محرومیت استقلال به ارائه راه حل پرداخت.

به گزارش ایلنا، بنا بر حکمی که از سوی فیفا به باشگاه استقلال ابلاغ شده این تیم به دلیل تاخیر در پرداخت بدهی بازیکنان خارجی پیشین خود نمی‌تواند از بازیکنانی که به تازگی به خدمت گرفته استفاده کند.

هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی فوتبال، در مورد محرومیت استقلال گفت: پس از پیش آمدن مشکلات اینچنینی، شورای حل اختلاف فیفا رای خود را صادر می‌کند و برای اجرای آن به تیم‌های مورد شکایت زمان می‌دهد. در صورت اطاعت نکردن از رای صادره، پرونده به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت و آنها هم به تیمی که به تعهدات خود عمل نکرده یک تا دو ماه فرصت می‌دهند. اگر در مدت زمان مقرر باز هم آن تیم به تعهدات خود عمل نکند، طرف برنده به کمیته انضباطی فیفا نامه می‌دهد و فیفا نیز برای اجرای رای از اهرم‌های خود استفاده می‌کند، اصولا در مواقع اینچنینی نیز سقوط به دسته پایین‌تر، کسر امتیاز و عدم حضور در پنجره نقل و انتقالات، اهرم‌های فیفا برای مجبور کردن تیم ها به پرداخت بدهی‌هایشان است.

نصیرزاده در مورد راه حل استقلالی‌ها برای برون رفت از این وضعیت تو ضیح می‌دهد: اگر استقلالی‌ها بتوانند رضایت شاکی خود را جلب و کنند و این به فیفا اعلام شود، فیفا نیز رای خود را برای عدم حضور استقلال در بازار نقل و انتقالات را می‌شکند. به این دلیل که نقل و انتقالات توسط فیفا به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود، پنجره نقل و انتقالات در مدت زمان معینی بسته می‌شود و به همین دلیل استقلال باید در مدت زمان تعیین شده از سوی کمیته نقل و انتقالات، رضایت شاکی خود را بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز