خبرگزاری کار ایران

مسابقات انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی؛

برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال بانوان مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۶۶۶

برنامه رقابت‌های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی که با حضور سه تیم ایران، نپال و مالدیو برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران بامداد فردا تهران را به مقصد مالدیو ترک می‌کند تا در رقابت‌های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی شرکت کند.
این رقابت‌ها از هشتم تا دهم بهمن ماه به میزبانی شهر ماله پایتخت مالدیو و در سالن سرپوشیده جوانان این شهر برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود به مصاف نپال می‌رود.
برنامه دیدارهای انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی به قرار زیر است: (این بازی‌ها ساعت 15 و 15 دقیقه به وقت ایران و 16 و 45 دقیقه به وقت محلی برگزار می‌شود)

جمعه هشتم بهمن ماه: مالدیو – نپال
شنبه نهم بهمن ماه: ایران – نپال
یکشنبه دهم بهمن ماه: مالدیو – ایران

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان سال 2018 با حضور 24 تیم از 7 تا 28 مهرماه سال 1397 به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود.
تا کنون حضور سه تیم در این رقابت‌ها قطعی شده است. آمریکا به عنوان قهرمانی سال 2014، ژاپن میزبان سال 2018 و تیم ملی والیبال برزیل به عنوان قهرمان سال 2015 آمریکا جنوبی سه تیم قطعی شده این رقابت‌ها هستند.
قاره آسیا علاوه بر میزبان، چهار سهمیه دیگر در مسابقات والیبال قهرمانی جهان دارد که تیم‌ها بر اساس مسابقات انتخابی مشخص می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز